لزوم رفع موانع زیرساختی، برای رونق سرمایه‌گذاری در جنوب

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1323

لزوم رفع موانع زیرساختی، برای رونق سرمایه‌گذاری در جنوب

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: با تکمیل و تامین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی و معدنی نظیر برق، جاده و دیگر زیرساخت‌ها، جنوب کرمان به قطب صنعتی و معدنی تبدیل خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با اشاره به وضعیت ۲ کارخانه مس کاوان اطلس کارمانیا و کارخانه فرآوری آهن جنگا اظهار داشت: این دو کارخانه که می‌توانند در زمینه پیشرفت جنوب کرمان نقش مهمی ایفا کنند، در حال حاضر و علی‌رغم سرمایه‌گذاری عظیم توسط سرمایه‌گذاران، با مشکل تامین برق مواجه هستند.

مسلم مروجی‌فرد افزود: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی که توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد؛ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توانسته بسیاری از موانع تولید در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و… را در این منطقه رفع کند و گام‌های موثری برای رفع محرومیت جنوب کرمان بردارد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان گفت: در این جلسه در رابطه با تامین برق این واحدهای تولیدی تصمیم‌های خوبی اتخاذ شد که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت جنوب کرمان به‌ویژه بخش ساردوئیه باشد.

او خاطرنشان کرد: با تکمیل و تامین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی و معدنی نظیر برق، جاده و دیگر زیرساخت‌ها، جنوب کرمان به قطب صنعتی و معدنی تبدیل خواهد شد.

در ادامه مشاور استاندار در جنوب کرمان با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان اظهار داشت: باید در چارچوب قانون و از طریق بسته‌های تشویقی سبب ترغیب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بیشتر در منطقه شد.

حمدالله فاریابی افزود: جنوب کرمان دارای پتانسیل و استعدادهای بی‌شماری است که با همکاری، تعامل و تلاش می‌توان این استعدادهای را شکوفا کرد.

او بیان داشت: در جنوب کرمان در حوزه برق علاوه بر مشکلاتی مانند مشکل این دو کارخانه مهم، کمبودها و مشکلات دیگری نظیر عدم روشنایی گلزار شهدا در شهرهای مختلف جنوب کرمان وجود دارد که می‌طلبد شرکت توزیع برق جنوب کرمان به این موارد نیز توجه جدی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 52
  • امروز: 21
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,302
  • ماه: 7,792
  • سال: 26,414