حضور معاون قوه قضاییه: هیئت‌های صلح کارخانه‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شدند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1475

حضور معاون قوه قضاییه: هیئت‌های صلح کارخانه‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شدند

با حضور معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، هیئت‌های صلح شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شدند.   در آیینی با حضور معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رئیس کل دادگستری استان، استاندار، دادستان مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، امام جمعه بم و جمعی از مقامات استانی و کشوری، هیئت‌های صلح شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شدند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی، معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در حاشیه این مراسم گفت: صلح و سازش، یک کار تخصصی است و اعضای هیئت‌های صلح در کنار شایستگی‌های مدیریتی که دارند، باید آموزش‌های تخصصی صلح و سازش را فرا گیرند.

او تصریح کرد: امیدواریم تشکیل هیئت های صلح، خیرات زیادی داشته باشد و مواردی که ایجاد می‌شود با پیگیری عادلانه و منصفانه در همین جا ختم به خیر شود و نیازی به تشکیل پرونده در دستگاه قضایی وجود نداشته باشد.

حسین رمضانی زاده، رئیس دادگستری بم  نیز در این آیین گفت: در ارگ جدید بم، بالای ۱۰ هزار کارگر مشغول به کار هستند، از این رو مواردی در حوزه کارگری ایجاد می‌شود که با حضور هیئت‌های صلح از بروز اختلافات جلوگیری می‌شود و مدیران بهتر می‌توانند به درخواست‌ها و مطالبات این افراد رسیدگی کنند و با این اقدام از حجم ورودی پرونده‌ها به دادگستری نیز جلوگیری می‌شود.

او افزود: یکی از موارد مورد تاکید ریاست کل دادگستری استان کرمان مبتنی بر تاکیدات ریاست قوه قضاییه، حمایت قانونی از واحد‌های تولیدی و صنعتی است که بدین منظور  اقدامات خوبی  انجام شده است.

در این  آیین افشین زند، وحید نقاشان، امین باقری زاده برواتی، غلامرضا گرگانی فیروزجانی، منصور عسکریان، به‌آذین قره‌داش، حسن جهانشاهی،محسن حسین شاهی برواتی و زهرا آرامون به عنوان صلح یاران افتخاری هیئت‌های صلح کارخانه‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم معرفی شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 17
  • امروز: 14
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,924
  • ماه: 7,562
  • سال: 25,126