مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان خبر داد؛ فروش ۶ میلیارد تومانی نمایشگاه صنایع‌دستی در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1352

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان خبر داد؛

فروش ۶ میلیارد تومانی نمایشگاه صنایع‌دستی در کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان گفت: در پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌دستی که در کرمان برگزار شد، ۶ میلیارد تومان صنایع‌دستی به فروش رسید.

فریدون فعالی با اشاره به اینکه پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌دستی از ۵ تا ۹ آبان‌ماه  امسال در کرمان برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه ۶ میلیارد تومان صنایع‌دستی به فروش رسید.

او  با اشاره به اینکه ۳۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند، افزود: در این نمایشگاه، ۱۸۰ غرفه صنایع‌دستی و ۱۵ غرفه گردشگری راه‌اندازی شده بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان داشت: خوشبختانه پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌دستی  در استان کرمان، متنوع‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و اقشار مختلف مردم در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

او از حضور تورگردانان بزرگ کشور در نمایشگاه گردشگری کرمان خبر داد و گفت:  این تورگردانان طی ۵ روز از جاذبه‌های گردشگری این استان بازدید کردند و برنامه‌هایی را برای سفر هموطنان و گردشگران خارجی به استان کرمان تدارک دیدند.

فعالی افزود: بازدید هنرمندان صنایع‌دستی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان کرمان نیز از کار‌های جدیدی بود که در حاشیه این نمایشگاه انجام شد.

او به حضور سرمایه‌گذاران گردشگری کشور در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای ترغیب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان بود که خوشبختانه از این فرصت استفاده خوبی شد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی و شهرداری کرمان برپا شد، بیان کرد: در پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان برخی از  از شرکت های هواپیمایی، هتل ها و … هم حضور داشتند که غرفه‌های آن‌ها با استقبال خوبی مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 15
  • امروز: 51
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,720
  • ماه: 7,634
  • سال: 25,312