حسین میجانی خبر داد: گام‌های بلند شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای تحقق برنامه‌های دولت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1367

حسین میجانی خبر داد: گام‌های بلند شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای تحقق برنامه‌های دولت 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از برنامه‌های این شرکت برای تحقق برنامه‌های محرومیت‌زدایی دولت آیت الله رئیسی خبر داد .

حسین میجانی در مراسم آماده سازی مسیر دسترسی واحدهای صنعتی و خدماتی شهرک صنعتی شماره دو شهر جیرفت که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، با بیان نقش شرکت شهرک‌های صنعتی در تحقق شعار سال خاطرنشان‌کرد : در منطقه جنوب استان کرمان بالاخص شهرستان جیرفت پتانسیل‌های صنعتی و کشاورزی زیادی وجود دارد و در همین راستا با ایجاد و گسترش شهرک‌های صنعتی توان تولید و اشتغالزایی در منطقه شتاب بیشتری خواهد گرفت .

حسین میجانی گفت: از اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان توسعه صنایع کوچک و متوسط برای توسعه اقتصادی استان کرمان است و با مدیریتی جهادی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌‌ها این امر محقق خواهد شد .

او اعتبار این پروژه را صد میلیارد ریال اعلام و افزود: در این پروژه ۵۲۰۰۰ متر مکعب خاکبرداری و ۲۸۰۰۰ متر مکعب زیرسازی با اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان انجام خواهد گرفت .

میجانی با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: برای حمایت و هدایت شرکت‌های دانش بنیان به سوی شهرک‌های صنعتی ، برنامه و راهبردهایی مانند اختصاص بسته‌های حمایتی ومشو‌ق‌های موجود در شهرک‌های صنعتی و در اولویت قراردادن واگذاری زمین اندیشیده شده است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در حاشیه این مراسم با بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت با بیان لزوم حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی و مولد گفت: از برنامه‌های این شرکت برای حمایت از تولید و اشتغالزایی در استان کرمان علاوه بر ارائه بسته‌های مولد و حمایتی ، برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلند مدت برای توسعه شهرک‌های صنعتی و تامین و بهسازی زیرساخت‌ها نیز جز اهداف مجموعه شرکت می باشد تا علاوه بر تحقق شعار سال ، موجبات افزایش رضایتمندی عموم صنعتگران و کارآفرینان فراهم شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 5
  • امروز: 57
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,967
  • ماه: 7,605
  • سال: 25,169