مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان: جنوب کرمان پایلوت جشنواره ملی قصه گویی می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1368

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان: جنوب کرمان پایلوت جشنواره ملی قصه گویی می‌شود

 

بهرام مسلمی‌مهنی در آیین اختتامیه جشنواره قصه گویی «لوپه‌تو» در دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج، گفت: استاد رحماندوست از چهره‌های شاخص در حوزه ادبیات ایران است که اشعار این نویسنده و شاعر برجسته در اذهان ما نقش‌ بسته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: استاد رحماندوست از بنیانگذاران ادبیات کودک و نوجوان در ایران است و در این زمینه نقش برجسته ای دارد که این مهم مورد افتخار ایرانیان است.

او اظهار‌کرد: رد پای استاد مصطفی رحماندوست این نویسنده برجسته در حوزه فرهنگ و هنر نیز دیده می شود.

مسلمی مهنی بیان‌کرد: حضور قصه گویانی از سطح کشور در این جشنواره، نشان از اهمیت و جایگاه قصه و قصه گویی در بین مردم ایران دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: این جشنواره یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمندی است که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان شکل گرفته و به قصه و قصه گویی در منطقه روح تازه‌ای داد.

او خاطرنشان‌کرد: قصه گویی به مهارت گفتاری، شنیداری، خلاقیت و یادگیری انسان کمک می کند و ریشه‌های فرهنگی جامعه در قصه‌گویی است.

مسلمی مهنی ابراز کرد: یکی از برنامه‌های آتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب این است که این منطقه پایلوت جشنواره قصه گویی کشور شود و در این راستا از دهکهان و کهنوج جشنواره را آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه گفت: ان شاءالله این جشنواره با حضور نویسندگان و قصه گویانی از سطح کشور برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :