استاندار کرمان در دیدار با دانشجویان مطرح کرد. سیاسیون استان در انتصاب من نقشی نداشتند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1385

استاندار کرمان در دیدار با دانشجویان مطرح کرد. سیاسیون استان در انتصاب من نقشی نداشتند

استاندار کرمان درباره شائبه دخالت نمایندگان در انتصاب وی عنوان کرد: نه نمایندگان مجلس و نه هیچ‌کدام از مسئولین در انتخاب اینجانب به عنوان استاندار کرمان اثرگذاری نکرده‌اند. هیچکدام از شخصیت‌های سیاسی استان نمی‌توانند ادعا کنند که در انتصاب بنده به عنوان استاندار نقش داشته‌اند. بنده اصلا به دنبال استاندار شدن نبوده‌ام و بنا به دلایلی این مسئولیت را پذیرفته‌ام.

دومین نشست از سلسله نشست‌های با مسئولین به مناسبت روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور مسئولین دانشگاهی و استانی برگزار شد.

استاندار کرمان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: هر پیشرفتی که در کشور اتفاق افتاده حاصل تلاش بچه‌های دانشگاه و فعالیت‌های دانش بنیان در حوزه توسعه اقتصاد و فرهنگ بوده و باید به ویژه در حوزه اقتصاد بچه‌های دانشگاه و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها کار کنند و یکی از دلایلی که دشمن می‌خواهد دانشگاه‌ها را به هم بریزد که البته موفق نشد نیز همین بوده، چون نمی‌خواهد دانشجویان فعال باشند.

مهدی فداکار،افزود: آرمان‌خواهی یکی از مهمترین وظایف دانشجویان است و باید جوانان و دانشجویان به طور خاص آرمانخواهی داشته باشند و مصلحت اندیشی نیز سم است، البته توجه به واقعیت‌ها انکارناپذیر است و باید آن‌ها را ببینیم تا تحلیل درستی داشته باشیم.

*به لحاظ سرزمینی در مرکز دنیا هستیم

استاندار کرمان با بیان اینکه کشور ایران و جمهوری اسلامی ویژگی‌هایی دارد که حسادت و غبطه عده‌ای را برمی‌انگیزدگفت: یکی شرایط جغرافیایی کشور ماست که اهمیت ویژه‌ای دارد و به لحاظ سرزمینی در مرکز دنیا هستیم؛ ویژگی بعد مردم کشور ایران هستند که ذاتاً انسان‌های باج دهی نیستند و پای شرایط خود می‌ایستند و نکته بعد مسلمانند و فرهنگ عاشورا را دارند و از بذل جان خود هراس ندارند و مردمان مقاومی هستند.

استاندار کرمان درباره مسائل اخیر در دانشگاه باهنر کرمان بیان کرد: راجع به اتفاق سلف دانشگاه شهید باهنر ما از قبل آگاهی نداشتیم. ما فقط ۶ نفر دانشجوی زندانی داریم و حتی ممکن است کم‌تر از این تعداد هم شده باشند. نظام اگر برخورد خشن و تند با دانشجویان نمی‌کند براساس ناتوانی نیست، بلکه به خاطر جایگاه دانشجو و نقش پیشران دانشجو است که او را از بقیه متفاوت می‌کند؛ دانشجویی که سه بار دستگیر شده است، صرفا براساس هیجان نیست بلکه اهداف مشخصی دارد و این دانشجو شاید در ظاهر دانشجو باشد، اما در حقیقت دیگر دانشجو نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 3
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,238
  • ماه: 4,748
  • سال: 17,487