آغاز راه پیگیری‌های کشوری دادگستری کرمان برای حل مشکلات صنایع

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1383

آغاز راه پیگیری‌های کشوری دادگستری کرمان برای حل مشکلات صنایع

رییس کل دادگستری کرمان گفت: تسریع در رفع موانع تولید از جمله در حوزه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، موجب توسعه سرمایه گذاری و اشتغال خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و رفع موانع تولید استان کرمان از آغاز پیگیری‌های ویژه دستگاه قضایی برای حل مشکلات صنایع استان در سطح کشوری خبر داد و گفت: ممکن است که بسیاری از مشکلات صنایع استان در سایر استان‌ها نیز مانع تولید باشند و از این رو دستگاه قضایی این موضوعات را به نحوی پیگیری می‌کند تا منافع آن به تمام کشور تسری یابد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی،احقاق متقابل حقوق دولت و سرمایه گذاران را یک اولویت ذکر‌کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی در کنار حمایت قاطع و قانونی از صنایع و واحد‌های تولیدی، به نحوی اقدام می‌کند که حقوق دولت نیز حفظ شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های گسترده صنعتی استان کرمان و فعالیت صنایع منحصر به فرد در این استان، تصریح کرد: تسریع در رفع موانع تولید از جمله در حوزه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، موجب توسعه سرمایه گذاری و اشتغال خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدی افزود: سرمایه گذاری گسترده‌ای در اسفندقه با اشتغال و ارزآوری زیاد پیش بینی شده است و لازم است که سیستم بانکی و اجرایی حمایت لازم از توسعه اقتصادی منطقه را مورد توجه قرار دهند.

او با اشاره به این مطلب که درباره محرومیت منطقه اسفندقه همین بس که این منطقه هنوز گازرسانی نشده است، تاکید کرد: گازرسانی به اسفندقه در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان‌کرمان در ادامه برای حل مشکلات شرکت مهندسی و دانش بنیان فکور صنعت نیز گفت: هرگونه ترک فعل در اجرای مصوبات قانونی مورد پیگیری دستگاه قضایی در سطح استان و کشور قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام حمیدی اظهارداشت: برای برون رفت از مشکل شرکت فکور صنعت، عدم اجرایی برخی مصوبات از سوی یکی از هولدینگ‌های اقتصادی به ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه منعکس و پیگیری می‌شود تا در مسیر رفع این مشکل اقدام شود.

همچنین در این نشست مشکلات اروند چرخ در زمینه تامین رینگ نیم ساخته مطرح شد و مقرر گردید پیشنهاد این شرکت از سوی دستگاه‌های ذیربط بررسی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 50
  • امروز: 17
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,298
  • ماه: 7,788
  • سال: 26,410