آماده باش راهداران جنوب کرمان. جاده ها باز و تردد جریان دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1396

آماده باش راهداران جنوب کرمان. جاده ها باز و تردد جریان دارد

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز ناپایداری‌های جوی در استان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تجهیز امکانات در راهدارخانه‌ها و گشت‌های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.

مهندس وحید میرافضلی از مردم و رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه‌های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل این اداره کل و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محورهای ارتباطی قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌‌ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل جویا شوند.

او با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محورهای جنوب کرمان شاهد  بارش باران هستیم افزود: برف در محورهای کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است. میرافضلی از تامین ماشین آلات راهداری و دپوی شن و نمک برای عملیات راهداری در محل راهداراخانه‌های جبالبارز و سربیژن خبر داد و گفت:  در زمان بارش برف که دستگاه‌های سنگین بایستی عملیات راهداری را انجام دهند همکاری رانندگان و مردم می تواند این عملیات را موفق‌تر کند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به آماده باش دستگاههای راهداری در دیگر شهرستانهای جنوبی استان کرمان از آماده باش ۱۵۰ نفر نیروی راهدار و تجهیز ماشین آلات راهداری در جاده‌های جنوب کرمان و راهدارخانه‌های شهرستانهای جنوبی کرمان خبر داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 7
  • امروز: 153
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,822
  • ماه: 7,736
  • سال: 25,414