مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبرداد. پایان عملیات اجرایی پل سرجاز در بزرگراه جیرفت-کهنوج

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1409

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبرداد. پایان عملیات اجرایی پل سرجاز در بزرگراه جیرفت-کهنوج

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از دو پل سرجاز و جنگل‌آباد از پایان عملیات اجرایی پل سرجاز در بزرگراه جیرفت – کهنوج خبر داد.

  محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در بازدیدی که به همراه نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از ۲ پل سرجاز و جنگل آباد داشت ، عنوان کرد: عملیات اجرایی پل سرجاز به پایان رسیده و پل جنگل آباد در مسیر بزرگراه جیرفت- کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال انجام است.

او در ادامه اظهار داشت‌: عملیات اجرایی پل سرجاز با ۱۳ دهانه ۲۸ متری ۱۰۰درصد تکمیل شده و بزودی با برطرف شدن مشکل معارضین زمین های اطراف این پل به بهره برداری خواهد رسید

ساردویی گفت‌: همچنین پل جنگل آباد به طول ۱۹۶ متر به ۷ دهانه ۲۸ متری با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال انجام است که امیدواریم تا اردیبهشت ماه سال۱۴۰۲ به پایان برسد.

او در ادامه در خصوص پل جنگل آباد،افزود: عملیات اجرایی تیرهای پل تکمیل شده و بزودی در محل پل قرارخواهند گرفت.

اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد‌: در این بازدید،مواردی که بیشتر مورد بررسی قرارگرفت مشکلات بودجه ای این دو پروژه بود که امیدواریم در مجلس شورای اسلامی به همراهی دیگر مسئولین این مشکل رفع شود و همانطور که اشاره شد مشکل معارضین  پل سرجاز نیز با کمک مسئولین استان و شهر ستان حل شود تابه بهره برداری برسد.

او در خصوص اهمیت این پل‌ها گفت: محور مواصلاتی جیرفت – کهنوج اتصال استان کرمان به جنوب کشور ازهمین  پل‌ها می‌گذرد و می‌تواند کمک مهمی به رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه جنوب کرمان باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :