امام‌جمعه کرمان: رئیس‌جمهور آینده باید تبیین‌گری قوی باشد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1711

امام‌جمعه کرمان: رئیس‌جمهور آینده باید تبیین‌گری قوی باشد
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: جنس انقلاب اسلامی جنس تبیین است و رئیس‌جمهور آینده باید تبیین‌گری قوی باشد و افرادی که در ستادها از او طرف‌داری می‌کنند، نیز باید تبیین انجام دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر کرمان در مصلای امام علی (ع) افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در طول دوران پرافتخار خود، حوادثی از قبیل انتخاب‌های زودهنگام را بارها تجربه کرده است.
او اظهار داشت: در دوره اول ریاست‌جمهوری، زمانی مردم رئیس‌جمهور را انتخاب کردند، متوجه شدند در کنار رئیس‌جمهوری که باید خط نظام و انقلاب را پیگیری کند، جریان ضدانقلاب و نفاق خیمه زده است، با برکناری رئیس‌جمهور در انتخابات زودهنگام با شور و اشتیاق پای صندوق‌های رأی رفتند و رئیس‌جمهور مکتبی، انقلابی و خادم ملت شهید رجایی را انتخاب کردند،
او بیان کرد: با اینکه قریب به سه سال از عمر دولت سیزدهم بیشتر نگذشته بود، حادثه‌ای غم‌بار مردم را در مصیبت ازدست‌دادن رئیس‌جمهور خدوم و انقلاب نشاند، اما اکنون نیز طبق قانون اساسی مردم باید پای صندوق‌های رأی بیایند و رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری را در پیش داریم افزود: در روزهای ابتدایی ماه آینده که برخی از نشانه‌های آن آغاز شده است با سه جریان و خط مواجه هستیم.
وی تأکید کرد: باید مراقب و مواظب باشیم که هم در شناسایی کسانی که در این خط و خطوط حرکت می‌کنند، دچار شک و تردید نشویم و هم افرادی را که این خط و خطوط را پیگیری می‌کنند و در این راه و خط قدم می‌گذارند، چه کسانی هستند و چه وظیفه‌ای در قبال آنها داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 35
  • دیروز: 166
  • هفته: 1,269
  • ماه: 4,517
  • سال: 35,961