در نشست شورای شهر جیرفت حجت دلفاردی به عنوان شهردار انتخاب شد. شهرداری جیرفت، باز هم از بین اعضای شورای شهر

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1419

در نشست شورای شهر جیرفت حجت دلفاردی  به عنوان شهردار انتخاب شد. شهرداری جیرفت،  باز هم از بین اعضای شورای شهر

شورای اسلامی شهر جیرفت بعد از اینکه صلاحیت منتخب قبلی شورا تایید نشد، حجت دلفاردی را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کرد.

شورای اسلامی شهر جیرفت در جلسه غیر علنی روز یکشنبه، حجت دلفاردی یکی از اعضای شورا را به عنوان شهردار جدید جیرفت انتخاب کرد تا مراحل بررسی صلاحیت او انجام شود.

  سمانه کوهستانی سخنگوی شورای شهر جیرفت با تایید این خبر گفت: دلفاردی دو دوره عضو شورا بوده است و دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران است.

او اضافه کرد: دلفاردی در نشست انتخاب شهردار پس از ارائه برنامه‌های خود و رای گیری اعضا به عنوان شهردار انتخاب شد.

صلاحیت شهردار منتخب جیرفت که ۲۵ مهرماه امسال با رای اکثریت اعضای شورای این شهر انتخاب شده بود به تایید نرسیده بود.

نعمت‌الله حسین زاده شهردار منتخب جیرفت درحالی مهرماه امسال توسط اکثریت اعضای شورا انتخاب شده بود که چند سال قبل از آن هم از ۹۶ تا ۱۴۰۰ شهردار جیرفت بوده است.

پیش از این محمود معناصری شهردار جیرفت بود که بعد از استعفا از عضویت شورای شهر، شهریور سال گذشته با رای همکارانش(اعضای شورا) به سمت شهردار انتخاب شد اما بعد از گذشت حدود یک سال اختلاف‌های بین آنان آنقدر بالا گرفت که امکان ادامه فعالیت  او  میسر نبود. درحالی که اکثریت اعضای شورای جیرفت معناصری شهردار سابق را استیضاح کرده بودند و پیش از آنکه نهادهای بالادستی شورا مصوبه شورا را تایید یا رد کنند، معناصری از شهرداری استعفا کرد. با این حال شهر مهم و بزرگ جیرفت در استان کرمان طی مدت دوره جدید مدیریت شهری از شهردار یا شهردار باثبات محروم بوده است. امام جمعه جیرفت هم پیش از این در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه نبود شهردار موجب بی‌توجهی به این شهر شده است گفت: شورای اسلامی هرچه سریع‌تر شهرداری پرتوان، مومن و مجرب انتخاب کند تا کارهای مردم مورد غفلت واقع نشود و بر زمین نماند. حال با انتخاب یکی دیگر از اعضای شورا به عنوان شهردار امید می‌رود شاهد ثبات در حوزه مدیریت شهری جیرفت باشیم.

بعد از انتخاب حجت دلفاردی به عنوان شهردار و خروج او از شورای شهر جیرفت، سید کمال خوشکام عضو علی البدل شورا به عنوان عضو اصلی انتخاب می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 57
  • امروز: 122
  • دیروز: 335
  • هفته: 2,717
  • ماه: 7,963
  • سال: 24,565