عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم ۲۲ بهمن‌ماه: مردم با خون خود از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1421

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم ۲۲ بهمن‌ماه: مردم با خون خود از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند

عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده راهپیمایان ۲۲ بهمن گفت: مردم ما در میدان عمل نشان دادند که با خون خود از رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

.حجت الاسلام سیدرضا تقوی در آیین پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان با تاکید بر اینکه مردم ما با دعوت و حکم نایب امام زمان(عج) به میدان می‌آیند تصریح کرد: پس از انقلاب برای تضعیف رهبری اقدامات بسیاری شده است؛ پس از انقلاب افرادی دنباله رو دیگر افراد شدند اما ملت به میدان آمد و این توطئه‌ها را خنثی کرد.

او عنوان‌کرد: رهبری محور انقلاب ماست و به همین دشمن در اغتشاشات اخیر، جایگاه رهبری و اصل نظام را هدف قرار داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب ملت‌های لبنان، سوریه و عراق را با هدایت‌های خویش از چنگ داعش و سازمان‌های جاسوسی غرب نجات دادند که در این زمینه یکی از فرزندان رشید استان کرمان(شهید سلیمانی)، راهبری کار را در میدان مقاومت به دست گرفت.

وی یادآور شد: یک افسر رشید و با غیرت به نام سردار سلیمانی جبهه مقاومت را شکل داد؛ سردار دل‌ها فاطمیون، زینبیون، جبهه سوریه و بسیج را جمع کرد و آنان را با یکدیگر گره زد و جبهه‌ای دژگونه ایجاد کرد که کمر ستمگران و داعش خائن را شکست و تمامی این‌ها با هدایت مقام معظم رهبری بود.

حجت الاسلام تقوی تاکید کرد: خیلی‌ها می‌خواستند فرهنگ عاشورایی را از انقلاب بربایند اما این فرهنگ به آنان میدان نداد.

ظلم‌ستیزی پایه انقلاب است

او تصریح کرد: مردم ایران ظلم ستیزی را از آغاز انقلاب دنبال می‌کنند که این مهم یکی از پایه‌های انقلاب ماست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد:ما گرچه جنگ نظامی نداریم اما جنگ فرهنگی پرشور و دامنه داری داریم لذا باید در صحنه جهاد تبیین حاضر شویم و نگذاریم دشمن افکار نوجوانان و جوانان ما را بگیرد.

حجت الاسلام تقوی اظهارداشت: دشمن بداند زمان بزن در رو تمام شده؛ همه ما نیز مثل شهید سلیمانی پای اسلام، شهدا و رهبری ایستاده ایم؛ دشمنی که ۴۳ سال ما را آزمایش کرده بداند ما ایستاده‌ایم و فرزندان انقلاب در همه جا حاضرند و مقاومت می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :