استاندار کرمان: رسیدگی به دغدغه‌های مردم وظیفه مسئولان است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1425

استاندار کرمان: رسیدگی به دغدغه‌های مردم وظیفه مسئولان است

استاندار کرمان رسیدگی به دغدغه‌های مردم را وظیفه مسئولان دانست و گفت: مردم، دغدغه‌های جدی و مهمی دارند و وظیفه همه ماست که به آنها رسیدگی کنیم. 

به گزارش کاغذ وطن به نقل از ایرنا محمد مهدی فداکار در نشست اعضای شورای وحدت با بیان اینکه دولت اقدامات تاثیرگذار زیادی انجام داده اما دشمن با انجام کارهای رسانه‌ای گسترده درصدد دیده نشدن این فعالیت‌ها است افزود: مثبت شدن نرخ رشد، عدم استقراض دولت از بانک مرکزی و اجرای طرح ارز ترجیحی به عنوان اقدامات بزرگ و موثر دولت مردمی است.

وی به سفر ریاست جمهوری به استان کرمان و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان مصوبه آن اشاره و تصریح کرد: تاکنون سه هزار میلیارد تومان از این مصوبات تخصیص داده شده است.

استاندار کرمان راهکار حل مشکلات اقتصادی را در سرمایه‌گذاری دانست و بر تسهیل شرایط برای فعالیت سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

وی همچنین تامین آب را یکی از مسائل مهم و اساسی کرمان عنوان کرد و با بیان اینکه پروژه انتقال آب به کرمان تا سال آینده آغاز می‌شود، افزود: عملیات اجرایی طرح انتقال آب آشامیدنی به جیرفت و عنبرآباد نیز آغاز شده و مشکل آب آشامیدنی شرق این استان نیز به زودی برطرف می‌شود.

رییس شورای وحدت استان کرمان نیز در این دیدار گفت: این شورا قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت و در حال حاضر به عنوان هدایت کننده و داور در حال فعالیت است.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی رییس شورای وحدت استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۰ حزب یا تشکل، عضو شورای وحدت استان کرمان هستند، افزود: این شورا بزرگ‌ترین تشکل سیاسی محسوب می‌شود.

وی ارائه تعریف درست و جامع از انقلابی بودن، تلاش برای وحدت انقلاب و تلاش برای افزایش تعداد نمایندگان انقلابی و جهادی در مجلس شورای اسلامی را از جمله رویکردهای شورای وحدت استان کرمان عنوان کرد.

در این نشست اعضای شورای وحدت استان با استاندار کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 13
  • امروز: 220
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,455
  • ماه: 7,608
  • سال: 25,092