مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جشن عید مبعث روستای« مارمرد» تاکید کرد: احیا فرهنگ های بومی اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1427

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جشن عید مبعث روستای« مارمرد» تاکید کرد: احیا فرهنگ های بومی اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: احیا فرهنگ های بومی و خرده فرهنگ ها یکی از اولویت های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است.

بهرام مسلمی مهنی در جشن عید مبعث روستای «مارمرد» با بیان اینکه عید مبعث فرصتی در جهت ترویج اخلاق اسلامی و آموزه‌های دینی در جامعه بویژه در میان نسل جوان است، اظهارداشت: باید با زبان هنر نسل جدید را با مؤلفه‌ها و شاخصه‌های اخلاق پیامبر اکرم (ص) آشنا کنیم که اگر در این راستا موفق باشیم، بی شک خواهیم توانست بر تهاجم فرهنگی دشمن نیز غلبه کنیم.

او با تاکید بر اینکه از حوزه فرهنگ غافل شدیم، تصریح کرد: دشمن از همین طریق جوانان ما را به سمت خود مدیریت کرد و با زبان هنر خواست جوانان ما را فریب دهند.

مسلمی مهنی با بیان اینکه ما باید به اصالت خود برگردیم و در روستا ها خرده فرهنگ ها را احیا کنیم، تصریح کرد: شناسایی ظرفیت های هنری یکی از وظایف ما است این مهم را باید در روستاها گسترش دهیم.

او با بیان اینکه اگر خرده فرهنگ ها از بین بروند فرهنگ غرب وارد زندگی ما می شود، اظهارداشت: ما ایرانی ها فرهنگ متمدنی داریم و باید از این فرهنگ خود مراقبت و مواظبت نماییم.

گفتنی است جشن عید مبعث به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، دهیاری و شورای اسلامی روستای «مارمرد» برگزار شد.

این جشن با برنامه های شاد و متنوع از جمله موسیقی، تئاتر، مسابقه، نی نوازی و…همراه بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 50
  • امروز: 153
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,434
  • ماه: 7,924
  • سال: 26,546