۶۳ زندانی در چهارمین سالگرد سردار دلها آزاد می‌شوند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1601

۶۳ زندانی در چهارمین سالگرد سردار دلها آزاد می‌شوند
مدیر عامل ستاد دیه کرمان گفت: به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، زمینه آزادی تعداد ۶۳ مددجو از سطح زندان‌های استان کرمان فراهم شد.
سید حجت الله موسوی قوام در گردهمایی نمایندگان ستاد مردمی دیه گفت: یکی از برنامه‌های ستاد دیه استان که در راس کار این ستاد قرار دارد آزادی محکومین جرائم غیرعمد که از سال گذشته در زندان تحمل حبس می‌کنند، است.
او افزود: جلسات صلح و سازش باید در سراسر استان برای اخذ تخفیف و گذشت رضایت مندانه با کمک اعضا در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در جرائم غیر عمد پیگیری شود.
موسوی‌قوام با بیان اینکه استحقاق کمک به مددجویان غیرعمد باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد، بیان داشت: طبق مصوبه هیئت امنای ستاد دیه استان مقرر شد به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، زمینه آزادی تعداد ۶۳ مددجو از سطح زندان‌های استان فراهم شد.
ذوالفعلی نژاد، مدیر کل اداره زندان‌ها و نائب رئیس هیئت امنای ستاد مردمی دیه کرمان هم با بیان اینکه هر اقدام و کار خیر در نزد خداوند محفوظ خواهد ماند، گفت: خدمت خالصانه به خلق همیشه پاداش خود را نزد پروردگار دارد حال آنکه خداوند شما را در مسیری قرار داده که بنده‌ای گرفتار در بند، چشم کمک به دستان شما مددکاران و نمایندگان را دارد.
او ضمن اشاره به تبعات اجتماعی زیان بار ورود محکومین به زندان‌ها که در راس خانواده‌ها را درگیر می‌کند، افزود: مددکاران و نمایندگان ستاد دیه باید به محض ورود مددجویان جرائم غیرعمد به زندان، ضمن شناسایی آنان و تشکیل پرونده برای نامبردگان و مذاکره با شکات، زمینه ساز آزادی این محکومین را هر چه سریع تر فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :