در کنگره بانوان تاثیرگذار استان اعلام شد. پایه‌گذاری کانون زنان تاثیرگذار استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1427

در کنگره بانوان تاثیرگذار استان اعلام شد. پایه‌گذاری کانون زنان تاثیرگذار استان کرمان

استاندار کرمان گفت: برای راه اندازی کانون بانوان تاثیرگذار استان کرمان همکاری لازم خواهیم داشت زیرا تاثیر زنان در جامعه بدیهی است. محمدمهدی فداکار با بیان این مطلب که بخش عمده ای از رفتار اجتماعی متاثر از مادران است، اظهار کرد: کمتر کسی است که مدعی تاثیر مادرش در زندگیش نباشد.

استاندار کرمان با اشاره به مسئولیت هر فرد در جایگاه های مختلف عنوان کرد: به تناسب ویژگی‌ها دارای مسئولیت هایی هستیم و هم زن و هم مرد مسئولیت اجتماعی دارند. به گفته او، مهر مادری بدیل ندارد و هیچ چیز جایگزین آن نیست. تاثیر مادر در تربیت فرزندان نیز بسیار مهم است.

فداکار با اشاره به آیات قرآن در خصوص خانواده و وظایف همسران نسبت به یکدیگر، در ادامه اظهار کرد: در انقلاب و جنگ تحمیلی تاثیر زنان بسیار زیاد بود.

او، بیان کرد: برخی کارها شاید با روحیات لطیف زنانه سازگار نباشد اما زنان ایرانی در اکثر عرصه‌ها حضور دارند و برخی از آنها در حوزه کاری و علمی خوش درخشیده اند.

استاندار کرمان با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری درباره مقام و جایگاه زن گفت: برای راه اندازی کانون بانوان تاثیرگذار استان کرمان همکاری لازم را خواهیم داشت.

مریم السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار کرمان نیز در این مراسم با بیان این مطلب که تعداد بانوان تاثیرگذار در استان کرمان زیاد است، گفت: از سه بانوی کرمانی در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار  و دو بانو نیز در کنگره ملی تجلیل شد.

او افزود: نباید به زن به عنوان یک ابزار نگاه کرد. زن منشاء خیرات و برکات است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان این مطلب که امروز کانون بانوان تاثیرگذار استان کرمان پایه گذاری شد، اظهار کرد: زنان ایرانی با حفظ حریم‌ها استعدادهایشان را شکوفا کرده اند.

در این کنگره از کتاب «یک عاشقانه نه چندان ساده» به نویسندگی خانم ملکی رونمایی شد و همچنین از زنان تاثیرگذار استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :