در جلسه مشترک بین وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی اعلام شد: رتبه سوم اداره کل راه و شهرسازی جنوب‌کرمان در طرح نهضت ملی مسکن

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1428

در جلسه مشترک بین وزارتخانه‌های کشور و راه و شهرسازی اعلام شد:  رتبه سوم اداره کل راه و شهرسازی جنوب‌کرمان در طرح نهضت ملی مسکن 
اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طرح نهضت ملی مسکن در کل کشور رتبه سوم را کسب کرد.

 در جلسه‌ای که در محل وزارت کشور و با حضور وزیر کشور ، وزیر راه و شهرسازی،رئیس بنیاد مسکن کشور و همچنین  استانداران و معاونین عمرانی استانداری‌ها و مدیران کل راه و شهرسازی برگزار شد، پیرو برنامه ابلاغی که از سوی وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته برای ساخت مسکن اعلام شد از نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی ، اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طرح نهضت ملی مسکن رتبه ی سوم را کسب کرده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه این جلسه اظهارداشت: بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم از مهرماه سال گذشته بحث مسکن به صورت جدی پیگیری شد. بر اساس آماری که در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان وجود دارد بیش از ۳۲هزار نفر متقاضی در سامانه حمایتی مسکن ثبت نام کردند.

او افزود: در طرح نهضت ملی مسکن  بیش از ۲۰هزار نفر واجد شرایط شده‌اند و براساس اولین پالایشی که صورت گرفته از این تعداد بالغ بر ۸۷۰۰ نفر  اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند. تاکنون نیز۳۱۲۰ نفر واریز وجه انجام داده‌اند و۸۶۷ واحد به صورت  خود مالک  کار ساخت و ساز خود را شروع کرده‌اند.

او گفت‌: در طرح نهضت ملی مسکن سعی شده از تمامی تجارب طرح‌های حمایتی گذشته در حوزه مسکن استفاده شود تا مجدداً اگر کمبود و ایرادی وجود داشت حداقل تکرار نشود و اگر نکات مثبتی بود در اجرای طرح جدید تقویت شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 3
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,672
  • ماه: 7,586
  • سال: 25,264