رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند در جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1438

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند در جنوب کرمان

 دکتر علی اصغر خیرخواه در جلسه شورای مدیران دانشگاه اظهار داشت: در شرایطی که سالی سخت و پرکار با موانع مالی داشتیم، مجموعه پرتلاش پای کار بودند، همکاران بهداشت و درمانی پزشکان و پرستاران بی توجه به پرداختی ها دلسوزانه به مردم خدمت کردند که جای تقدیر دارد.

اوبا بیان اینکه طی سال گذشته همه همکاران تلاش داشتند تا خدمات در حوزه های مختلف بهداشت و درمان بر زمین نماند، افزود: شاید برخی کارها در معرض دید نبود، اما مجموعه همدل پای کار بود و اگر کمبود و مشکلی هم هست در حد توان تلاش کنیم، برطرف شود و سال جدید پر انرژی تر از قبل در راستای توسعه منطقه گام برداریم.

خیرخواه با تاکید بر آمادگی هر چه بیشتر مراکز بهداشتی و درمانی در آستانه ایام نوروز تصریح کرد: با توجه به مشاهده مواردی از کرونا ضروری است، هشدارهای لازم داده شود و همه مراکز اقدامات لازم در جلوگیری از عادی انگاری مردم نسبت به رعایت دستورالعملهای بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

او با بیان اینکه خادمان در حوزه سلامت باید همواره آماده خدمت رسانی باشند و در ایام نوروز این آمادگی دو چندان شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک جاده ها در آستانه سفرهای نوروزی اورژانس جاده ای و بیمارستانها آمادگی لازم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، با اشاره به وضعیت پروژهای بهداشتی در حال انجام در حوزه دانشگاه به عنوان سومین دانشگاه کشور در تعداد پروژه های در حال ساخت بهداشتی گفت: تلاش ما بر فراهم کردن فضاهای مورد نیاز در ارتقای خدمات سلامت است که خوشبختانه اقدامات خوبی در این بخش در جنوب رکمان برداشته شده و یا در حال انجام است.

خیرخواه با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از ۲۵اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲  در جنوب کرمان اجرا می شود، عنوان داشت: طی سال‌جاری راه اندازی ۱۲ مرکز جامع خدمات سلامت، ۴۹ خانه بهداشت، بخش ناباروری و همچنین تجهیز ۶۵ خانه بهداشت و … از جمله اقدامات مهم در ساخت و تجهیز پروژه های بهداشتی جنوب کرمان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 148
  • امروز: 104
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,484
  • ماه: 7,883
  • سال: 26,085