مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان اعلام کرد. کمک ۴۰۰ میلیونی کرمانی‌ها به ستاد دیه در ۳۷ روز اخیر

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1443

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان اعلام کرد. کمک ۴۰۰ میلیونی کرمانی‌ها به ستاد دیه در ۳۷ روز اخیر

 ایسنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: جشن‌های گلریزان از بهمن‌ماه سال‌جاری آغاز شده و این کمک‌ها جزو جشن گلریزان ۱۴۰۲ منظور می‌شود و خیرین از ۱۵ بهمن‌ماه تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کرده‌اند.

سید حجت‌الله موسوی‌قوام ظهر دیروز ۲۳ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به ارائه گزارش فعالیت‌های ستاد دیه در سال‌جاری پرداخت و افزود: ستادیه در استان کرمان در سال ۱۳۸۰ تشکیل شد. اعتبارات این ستاد در ابتدا صرفا از محل کمک‌های مردمی و خیرین تامین و از سال ۸۴ اعتبارات دولتی نیز به این نهاد اختصاص داده شد.

او درباره فرایند پرداخت بدهی زندانیان اظهار کرد: در بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند از شاکی تخفیف می‌گیریم و بخشی از آن تقسیط می‌شود و بخش باقیمانده از محل کمک‌های ستاد دیه پرداخت می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان ستاد، اظهار کرد: این ساختمان در زمین موقوفه گنجعلی‌خان حدود ۴۰۰ مترمربع طی دو سال با زیربنای ۶۵۰ متر احداث شده است.

او در خصوص فعالیت‌های ستاد دیه در حوزه آزادی زندانیان اظهار کرد: تا لحظات پایانی سال به امر آزادی زندانیان می‌پردازیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان افزود: از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی ۲۴۵ نفر از زندانیان واجد شرایط جرائم غیرعمد فراهم شده و تا پایان سال به این تعداد اضافه می‌شود.

او ادامه داد: ۱۸ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان برای آزادی زندانیان در سال جاری هزینه کردیم که ۱۰ میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان آن از محل کمک‌های مردمی و خیرین و یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از محل کمک‌های ویژه ستاد دیه کشور و پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 60
  • دیروز: 194
  • هفته: 1,363
  • ماه: 7,816
  • سال: 26,235