مدیرعامل میدکو اعلام کرد. گره خوردن سرنوشت ۱۰ میلیون نفر به میدکو

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1444

مدیرعامل میدکو اعلام کرد. گره خوردن سرنوشت ۱۰ میلیون نفر به میدکو

مدیرعامل میدکو با اشاره به گره خوردن سرنوشت ۱۰ میلیون نفر به میدکو گفت: میدکو باید بدون توقف کار کند.

علی اصغر پورمند در شورای اداری شهرستان زرند با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیریت جهادی در میدکو داریم در غیر اینصورت سنگ روی سنگ بند نمی شد و صاحب کار باید بلدکار باشد.

او با اشاره به تحصیلات کارکنان میدکو تصریح کرد: میانگین سنی کارکنان میدکو ۳۳ سال است و ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و ۴۰۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم کار می کنند.

مدیرعامل میدکو افزود: ۱.۵ میلیون نفر سهامدار مستقیم و غیرمستقیم داریم و در واقع سرنوشت ۱۰ میلیون نفر به میدکو گره خورده لذا این مجموعه باید بدون توقف کار کند.

او با یادآوری برخی از پروژه هایی که سالیان زیادی احداث آنها طول کشید، اظهار کرد: میدکو طی ۱۴ سال ۴۰ پروژه را شروع و تمام کرد.

پورمند با اشاره به تحریم ها، عنوان کرد: مدیریت حرفه ای یعنی تحت هر اکوسیستم و هر شرایطی باید کار کرد و بهانه تحریم و … نباید بیاورد و باید شرایط را مدیریت کند.

او فولاد، مس و منگنز را سه فلز استراتژیک دانست و بیان کرد: هرجا معدن باشد، باید همانجا کارخانه آن را احداث کنیم.

مدیرعامل میدکو با بیان این مطلب که معادن دولومیت زیادی در کشور داریم و اکثر آنها معطل هستند، در ادامه اظهار کرد: ۸۰ درصد ذخایر معدنی دنیا در پنج کشور وجود دارد.

او ادامه داد: از ابتدا تاکنون حدود سه میلیون متر حفاری در معادن کشور انجام شده و اکنون سالانه ۳۰۰ هزار متر می توانیم حفاری کنیم که باید به حدود یک میلیون متر برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :