ادامه فعالیت گشت‌های راهداری جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1445

ادامه فعالیت گشت‌های راهداری جنوب کرمان

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان گفت: گشت‌های راهداری نوروزی جنوب کرمان تا ۱۵ فروردین ماه در محور‌های ارتباطی فعال هستند.

مجتبی محمودی از آماده باش ۱۱ گشت راهداری جنوب کرمان با ۱۶۳ نفر راهدار از ابتدای طرح راهداری نوروزی در جنوب کرمان با هدف افزایش ایمنی تردد در جاده‌های این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

او گفت: با توجه به وظیفه ذاتی مجموعه راهداری در طول مدت سال گشت‌های راهداری به فراخور ماموریت‌های جاده‌ای در محور‌های ارتباطی حضور دارند، اما در ایام نوروز با توجه به تشدید سفر‌ها و نیاز به حضور بیشتر گشت‌های راهداری جنوب کرمان حضور پر رنگ تری در جاده‌ها دارند.

 محمودی بیان کرد: گشت‌های راهداری فعال در قالب طرح راهداری نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه در جاده‌های جنوب کرمان فعال هستند تا زمینه آرامش و تردد ایمن‌تر را به مسافران و رانندگان منتقل کنند.

او افزود: آنچه که می‌تواند سبب دلگرمی راهداران در خدمت بی منت شود رعایت قوانین رانندگی در جادهد‌ها و سالم رسیدن به مقصد رانندگان و خانواده‌ها است.

محمودی تصریح کرد: بیشترین عامل وقوع تصادفات در جنوب کرمان، سرعت غیرمجاز و توجه نکردن رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

او از رانندگان و مسافران خواست با احترام به قانون، با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سفر ایمنی را داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به آماده باش شبانه روزی مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل برای کنترل و هدایت حجم تردد در محور‌ها و رصد مشکلات و نواقص جاده‌ای افزود: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها برای ارتباط مردم، مسافران و رانندگان به صورت شبانه روزی فعال و آماده پاسخگویی به مخاطبان در زمینه وضعیت جاده‌ها و دریافت گزارش‌های مردمی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: از ۲ ماه قبل کار رفع عیوب جاده‌ها و علائم در محور‌های ارتباطی جنوب استان کرمان طبق برنامه و دستور کار معاونت راهداری در حال انجام است و در این ایام هم با توجه به نیاز اقدامات ایمن سازی محور‌ها در دستور کار گشت‌های راهداری و ادارات شهرستانی قرار دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :