سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان: اجرای کامل مصوبات سفر رئیس جمهور به کرمان در دستور کار قرار دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1453

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان: اجرای کامل مصوبات سفر رئیس جمهور به کرمان در دستور کار قرار دارد

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: اجرای کامل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمان در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا وحیدی عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف استاندار کرمان در سال جاری اجرای کامل مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان کرمان است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار میگیریم که اجرای این طرح ها موجب توسعه و محرومیت زدایی در استان می شود.

او عنوان‌کرد: در بخش صنایع تعهدات سفر ریاست جمهوری به کرمان ۲۲۹۰ میلیارد تومان بود که باید برای پرداخت وجوه این مصوبات اقدامات موثر انجام شود زیرا می‌توان به توسعه استان و اشتغال زایی تبدیل شود.

او ادامه داد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های راه، ۹۰ میلیارد تومان گردشگری و میراث فرهنگی و ۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به آبرسانی و وزارت نیروست که متاسفانه در این زمینه تاکنون اقدام موثر انجام نشده است.

وحیدی بیان کرد: ۲۳ هزار و ۴۲۸.۵ میلیارد تومان اعتبار مصوبه سفر است که ۸۶۲۲ میلیارد تومان تعهدات سازمان برنامه و بودجه بود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: سعی کردیم از این میزان تعهد 70 درصد را انجام دهیم اما در بحث تعهدات استان تنها 20 درصد تامین شده است که باید کار بیشتری در این زمینه انجام شود.

او اظهار کرد: ۱۱۵۱ میلیارد تومان تعهدات سفر مربوط به دستگاه‌های حمایتی استان کرمان است که اکثرا در راستای محرومیت‌زدایی می باشد که اجرایی کردن این مصوبات بسیار ضروری است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبارات نقدینگی به دستگاه‌های اجرایی استان کرمان ابلاغ شده و در حساب دستگاه هاست که فقط 2 هزار میلیارد جذب شده لذا باید فرآیند اداری، برگزاری مناقصه و … انجام شود تا بتوانیم گام موثری در توسعه اقتصادی استان برداریم.

او تاکید کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید و توسعه اقتصادی استان انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 33
  • امروز: 61
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,640
  • ماه: 7,894
  • سال: 25,748