بهره‌مندی ۲۱ هزار بمی از آب سالم، ثمره تلاش جهادگران

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1468

بهره‌مندی ۲۱ هزار بمی از آب سالم، ثمره تلاش جهادگران

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بچه‌های جهادی ما لوله‌های آب را با دست به مناطق صعب‌العبور شهرستان بم بردند، زیرا امکان تردد ماشین‌آلات وجود ندارد و ۲۱ هزار نفر در این شهرستان از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

سردار محمدعلی نظری در حاشیه سفر به شهرستان بم برای افتتاح پروژه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بسیج سازندگی به کمک دستگاه‌های خدمت‌رسان آمده و با کمک دستگاه‌ها و نیروهای بسیجی به درخت تنومندی برای کمک به محرومیت‌زدایی تبدیل شده است و کار خود را انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ثاراالله استان کرمان ادامه‌داد:همزمان با هفته بسیج سازندگی پروژه‌های زیادی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از محل کمک سپاه، خیران و دولت در جای‌جای شهرستان بم به بهره‌برداری رسید و مردم به‌ویژه در مناطق روستایی و عشایری از این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

نظری از تنش آبی به عنوان مشکل استان کرمان سخن به‌میان آورد و ابراز داشت: شهرستان بم نیز با تنش آبی مواجه است و امروز به ۳۰ روستا آبرسانی انجام شد که یا آب نداشتند یا شبکه آبرسانی معیوبی داشتند.

او خاطرنشان کرد: با آبرسانی به ۳۰ روستای شهرستان بم بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده شامل ۲۱ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان بم طی روز جاری که توسط بسیجیان انجام شده است، گفت: سالن چندمنظوره یک‌هزار متری ۹ دی،مرکز مشاوره در زمینه بهداشت روانی،تحصیلی، اعتقادی، معنوی و جهاد تبیین، ۹۶ حمام و سرویس‌های بهداشتی از جمله این پروژه‌هاست.

نظری ابراز داشت: همچنین طی هفته بسیج سازندگی ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین محرومان از طریق پایگاه‌های مقاومت و امامان جماعت توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه امروز ۸ پایگاه مقاومت بسیج برای برقراری امنیت مردم در روستاها و جای‌جای شهرستان بم به‌بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: ان‌شاء‌الله بتوانیم امنیت را به کمک مردم در این مناطق برقرار کنیم.

نظری با اشاره به اینکه پروژه‌های شهرستان بم با نام شهید علی ابراهیمی اجرا شده‌اند، از کمک خیر بزرگوار حاج اکبر ابراهیمی در قرارگاه مرد میدان برای اجرای این طرح‌ها قدردانی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :