آغاز آرماتوربندی فونداسیون ساختمان اصلی بیمارستان جدید کهنوج

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1205

آغاز آرماتوربندی فونداسیون ساختمان اصلی بیمارستان جدید کهنوج

مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدیدش به همراه فرماندار کهنوج از بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان کهنوج از آغاز آرماتوربندی فونداسیون ساختمان اصلی بیمارستان جدید کهنوج خبر داد.

محمد ساردویی بیان کرد:در پروژه بیمارستان شهرستان کهنوج پس از انجام مراحل تجهیز کارگاه آرماتوربندی فونداسیون ساختمان اصلی آن در حال انجام است.

و ااظهارداشت: زیربنای این بیمارستان به مساحت 22 هزار مترمربع 5 طبقه در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و به صورت 220 تختخوابی در نظر گرفته شده است و در طراحی های انجام شده  5 هزار مترمربع نیز زیربنای ساختمانهای جانبی آن است.

ساردویی افزود:اعتبار اسکلت این پروژه مبلغ 1260 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و مکان این بیمارستان در محلی قرار گرفته که ساکنین سه شهرستان کهنوج ،قلعه گنج و رودبار جنوب بتوانند از آن استفاده کنند.

فرماندار کهنوج نیز در این بازدید ضمن تشکر از پیگیری‌های اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان با تأکید بر لزوم تعامل وهم‌ افزایی هرچه بیشتر و لزوم همکاری ها بین دستگاهای اجرایی و مرتبط با ساخت بیمارستان یادآور شد وگفت:عنصر زمان درفرصت‌های مسئولیتی همه ما محدود است ولازم است بدون فوت وقت زمینه‌های آماده سازی استفاده از ظرفیت‌ بیمارستان برای خدمت به مردم کهنوج نمایان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :