جزئیات استخدامی‌ها در سال ۱۴۰۲ اعلام شد. آزمون جذب در تابستان برگزار می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1487

جزئیات استخدامی‌ها در سال ۱۴۰۲ اعلام شد. آزمون جذب در تابستان برگزار می‌شود 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی در گفتگو با بازار درباره استخدامی‌های سال ۱۴۰۲، گفت: پیش‌بینی ما ۱۲۴ هزار نفر است که بیشترین جذب در آموزش پرورش به تعداد ۵۶ هزار نفر و ۲۵ هزار نفر در وزارت بهداشت است.

میثم لطیفی با بیان اینکه هفته گذشته دهمین آزمون استخدامی برگزار شد، افزود: در این آزمون ۵ هزار نفر در ۱۸ دستگاه اجرایی جذب می‌شود که تا یک ماه آینده نتیجه آن توسط جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود.

برای جذب دبیری‌ها هم که به تازگی جلسه‌ی را با وزیر آموزش و پرورش داشتیم به این جم‌بندی رسیدیم که باید نقطه محل‌ها در دفترچه‌های آزمون تعیین شود که بر مبنای آن چه معلمی با چه جنسیتی برای کجا جذب شود و نهضتی‌ها، خرید خدمات، حق التدریس، مهر آفرین ها، خارج از ماده ۲۸ و با تغییر سقف سنی جذب شوند

او درباره چگونگی جذب در آموزش و پرورش گفت: مسیر اصلی جذب برای آموزش پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان است که حدود ۲۵ هزار نفر از این مسیر وارد آموزش و پرورش می شوند، همچنین آزمون آموزگاری برگزار کردیم تا برای مدارس استثنایی جذب داشته باشیم و برای جذب دبیری ها هم که به تازگی جلسه‌ی را با وزیر آموزش و پرورش داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که باید نقطه محل‌ها در دفترچه‌های آزمون تعیین شود که بر مبنای آن چه معلمی با چه جنسیتی برای کجا جذب شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: آموزش و پرورش قول داده که دفترچه‌ها اصلاح شود و با کمک سازمان سنجش آزمون جذب در تابستان برگزار شود. همه کسانی که با آموزش و پرورش همکاری داشته اند در قالب نهضتی، خرید خدمات، حق التدریس، مهر آفرین و … پیشنهاد داده ایم که در آزمون سوابق آنها به عنوان تجربه کاری در نظر گرفته شود و سقف سنی برای آزمون استخدامی جابه جا شود. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 163
  • امروز: 164
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,544
  • ماه: 7,943
  • سال: 26,145