یادواره ۴ وزیر شهید هفتم تیر در کرمان برگزار می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1499

یادواره ۴ وزیر شهید هفتم تیر در کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یادواره چهار وزیر شهید هفتم تیر وزیر نیرو، وزیر راه و ترابری، وزیر پست و تلگراف و تلفن و وزیر مشاور و سرپرست سازمان بهزیستی کشور در کرمان برگزار می‌شود.

حسین انجم‌شعاع در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای هفتم تیر و شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، اظهار داشت: در حادثه تروریستی 7 تیر سال 1360 تعداد 72 تن از یاران امام (ره) و انقلاب به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

او با بیان اینکه گروه‌های مذهبی و نیروهای مذهبی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در این راه سختی‌های زیادی کشیده و متحمل زندان و شکنجه شدند، گفت: در راه انقلاب خون‌های زیادی تقدیم شد و مردم با روحیه شهادت‌طلبی همه جانبه پای انقلاب اسلامی ایستادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی گروه‌ها به‌دنبال سهم‌خواهی بودند، اما از آنجا که امام (ره) و مردم آنها را همراهی نکردند اقدام به ترور شخصیت‌ها کردند، افزود: منافقین 17 هزار نفر را در کشور ترور کردند.

او با بیان اینکه آیت‌الله بهشتی نقشی مهمی در تثبیت نظام مقدس اسلامی داشت، ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم راه شهدا را ادامه داده و شهیدان را به‌عنوان یک الگو به جامعه معرفی کنیم.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه شهدا انسان‌های بزرگی بودند که در مسیر الهی از هر آنچه داشتند گذشتند، اما دین خدا را تنها نگذاشتند، گفت: منافقین در ششم تیرماه اقدام به ترور مقام معظم رهبری کردند که خوشبختانه نافرجام ماند.

او با بیان اینکه در 12 تیر با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری تعداد زیادی از هموطنان ما را به شهادت رساندند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر هفته حقوق بشر آمریکایی و بیان جنایت‌های منافقان و آمریکا دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه منافقین با حمایت آمریکا دست به این جنایات می‌زدند و هنوز هم دست‌بردار نیستند، بیان کرد: در این هفته بیش از یکصد اقدام و جنایت علیه مردم ایران توسط منافقین با حمایت آمریکا انجام شده است و تعداد زیادی از مردم را به خاک و خون کشیدند.

او با بیان اینکه آمریکا به‌دنبال تطهیر کردن خود در جهان است و جنایات خود را به نام دفاع از حقوق بشر عنوان می‌کند، گفت: نمایشگاه عکس با عنوان حقوق بشر آمریکایی در گلزار شهدای کرمان برپا می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 132
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,557
  • ماه: 7,341
  • سال: 24,733