آغاز عمليات انتقال پست سيار 132 كيلوولت به بم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1502

آغاز عمليات انتقال پست سيار 132 كيلوولت به بم

به منظور حفظ پايداري شبكه و با هدف تامين هر چه بهتر آسايش شهروندان در شهرستان بم عمليات جابجايي و انتقال پست سیار 132 کیلوولت از سرجاز به بم آغاز شد.

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي برق منطقه‌اي كرمان، مهندس حبيبي مدير عامل برق منطقه‌اي كرمان در خصوص اين حركت جهادي گفت: به منظور تقويت و پايداري شبكه برق شهرستان بم و عدم وقفه در خدمت رساني به مردم بم در اين روزهاي گرم با بکارگیری تمام نيروهاي تعميراتي و همكاري شوراي تامين استان در تلاشيم كه اين اقدام سخت تا پايان هفته جاري به اتمام برسد و پست مذكور به مدار آيد.
او با اعلام اين كه هم اكنون گروههاي تعميراتي در شرايط هواي بسيار گرم منطقه در حال كار هستند، اظهار اميدواري كرد كه اين عمليات بدون هيچ مشكلي به پايان برسد.

با شروع فصل گرما و بالا رفتن بيش از حد دما در همه مناطق به ويژه نواحي گرمسيري و به تبع آن افزايش مصرف برق به دليل استفاده از وسايل سرمايشي از جمله؛ كولر هاي گازي در اين مناطق موجب شده تا حدي ناپايداريها در شبكه هاي توزيع برق ايجاد شود. از جمله اين مناطق شهر بم مي باشد كه علي رغم برخورداري از زيرساخت هاي مناسب در تاسيسات انتقال و فوق توزيع برق با اين حال در شبكه توزيع برق با محدوديت هايي مواجه شده است.

مديرعامل برق منطقه اي كرمان با ذكر اين نكته كه در سرجاز جيرفت به دليل احداث پست ثابت 132 كيلوولت سبزواران ديگر نيازي به اين پست سيار نبود لذا پس از بررسي كارشناسي موافقت شد كه آن را به شهر بم انتقال دهيم.

او در عين حال از مردم بابت صبوري و همكاريها در هنگام خاموشي‌هاي احتمالي بابت اين اقدامات فني و مهندسي در تاسيسات به دليل شرايط ايجاد شده قدرداني كرد و از آنان خواست تا در اين روزهاي گرم با مصرف بهينه برق خادمان خود را در صنعت برق ياري كنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 110
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,020
  • ماه: 7,658
  • سال: 25,222