با تصمیم اعضای شورای شهر جیرفت. شهردار جیرفت از اندوهجرد آمد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1505

با تصمیم اعضای شورای شهر جیرفت. شهردار جیرفت از اندوهجرد آمد

امیر محمودی عضو شورای شهر جیرفت: شهردار جدید در اندوهجرد عملکرد خوبی داشته و فرصت زیاد برای انجام کار جدید نداریم و باید کارهای نیمه تمام را به انجام برسانیم

اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت در نشست روز (دوشنبه) خود “هادی ربانی” را با هفت رای به عنوان شهردار جدید انتخاب کردند.

عضو شورای اسلامی شهر جیرفت در این باره  گفت: ربانی دارای مدرک مهندسی عمران، کارشناسی ارشد مدیریت و با سابقه اجرایی در جهاد نصر و شهرداری اندوهجرد است.

محمدعلی امیرمحمودی با بیان اینکه شهردار جدید با هفت رای موافق اعضای شورا انتخاب شد افزود: با توجه به اینکه این فرد سابقه خدمت در شهرداری را داشته است و از طرفی فرصت استعلام افراد دیگر که سابقه خدمت در شهرداری را نداشتند نیز نبود، اقدام به این انتخاب کردیم.

امیرمحمودی یادآور شد: بسیاری از شهرداران شهرهای بزرگ هیچ سابقه مدیریت شهری ندارند و اگر کسی را انتخاب می کردیم که سابقه مدیریت شهری هم نداشت انتقادی صورت نمی گرفت اما اکنون که فردی را با سابقه مدیریت شهری انتخاب کرده‌ایم، به کوچک بودن شهری که در آن شهردار بوده، انتقاد می‌شود.

او اضافه کرد: شهردار فعلی با توجه به امکاناتی که در شهر اندوهجرد در اختیار داشته عملکرد خوبی ارائه کرده و برای جیرفت هم فرصت زیاد برای انجام کار جدید نداریم و باید کارهای در حال انجام یا برنامه‌ریزی شده و نیمه تمام را به انجام برسانیم.

امیرمحمودی یادآور شد: با توجه به اینکه استعلامات شهردار منتخب پیشتر انجام شده است و تایید شهردار در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر بر عهده استاندار است، گمان نمی‌رود تایید شهردار جدید زمان زیادی ببرد.

 از اواخر شهریور سال گذشته، شهرداری جیرفت با سرپرست اداره می‌شود. پیش از آن نیز محمود معناصری، عضو همین دوره شورا، با رای اکثریت از شورا خارج و به عنوان شهردار انتخاب شد که طی مدت یک سال فعالیت اختلاف‌ها آنقدر بالا گرفت که او نتوانست ادامه کار دهد و به دنبال جلسه استیضاح و قبل از آنکه هیات تطبیق نظر خود را درباره نتیجه جلسه استیضاح اعلام کند، از مسئولیت شهرداری استعفا کرد و شورای شهر نیز از بعد از آن دچار چالش‌های جدی برای انتخاب شهردار بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 39
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,274
  • ماه: 7,427
  • سال: 24,911