مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمان: ثبت نام وام اشتغال برای کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات آغاز شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1506

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمان: ثبت نام وام اشتغال برای کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات آغاز شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمان گفت: ثبت‌نام تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.

حسین ساجدی میزان مبلغ اولیه در نظر گرفته شده برای وام اشتغال کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات در استان کرمان را  ۳۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت استقبال شرکت‌های حوزه فاوا در استان کرمان، این مبلغ افزایش پیدا خواهد کرد.

او این تسهیلات را در ۷ محور، شامل:حمایت از طرح‌های ویژه ملی، حمایت از طرح‌های پیشران، حمایت از طرح‌های تولیدی صادرات محور، حمایت از طرح‌های دانش بنیان هایتک، حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، حمایت از طرح‌های توسعه سکو‌ها و کسب و کار‌های ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی، حمایت از طرح‌های دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر خدمات پیشخوان دولت-شهر و روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش  اعلام کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمان بیان‌کرد: برای افزایش سهم استان از اقتصاد دانش بنیان و دیجیتال با تامین مالی از طریق تسهیلات، زمینه توسعه و رونق کسب و کار‌های حوزه ICT استان،   توسعه اشتغال متخصصین و دانش آموختگان این بخش و تامین نیاز خدمات فناوری اطلاعات سایر بخش‌های اقتصادی استان فراهم می‌شود.

او تصریح‌کرد: شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به آدرس kerman.ict.gov.ir از شرایط و نحوه ثبت نام آگاه شوند و در سامانه irantavanafarin.ito.gov.ir ثبت نام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 23
  • امروز: 252
  • دیروز: 234
  • هفته: 1,715
  • ماه: 8,115
  • سال: 27,225