رئیس کل دادگستری استان کرمان: فعالیت‌های تولیدی و صنعتی مهم‌ترین سند برای شکست دشمن است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1510

  رئیس کل  دادگستری استان کرمان: فعالیت‌های تولیدی و صنعتی مهم‌ترین سند برای شکست دشمن است

 رئیس دادگستری استان کرمان در بازدید از کارخانهٔ ذوب مس خاتون‌آباد شهربابک گفت: حرکت چرخ صنعت و تولید در کشور مهم‌ترین سند شکست نقشه‌های شوم دشمن است.

 ️️حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدی پس از بازدید از کارخانه ذوب خاتون‌آباد، در نشستی با حضور مهندس محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: ضروری‌ترین نیاز کنونی کشور توجه به توسعهٔ ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی است و هدف از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن، به‌زانودرآوردن اقتصاد کشور است که علی‌رغم هدف شوم دشمن، تحریم‌ها باعث شد کشور باتکیه‌بر دانش و نبوغ بومی، توان خود را افزایش داده و در تراز کشورهای پیشرفته‌ی صنعتی قرار گیرد.

او ضمن تاکید بر حفظ همراهی مردم با مجموعه‌های صنعتی، اظهارداشت: باید سعی شود مردم در تقابل با صنعت و تولید قرار نگیرند و علاوه بر اشتغال‌زایی، توجه به محیط‌زیست و منافع عمومی نیز در دستور کار قرار گیرد.

 ️️حجت‌الاسلام حمیدی تأکیدکرد: قوه قضاییه سال‌هاست در بحث حمایت از تولید و اشتغال‌زایی ورود کرده و با بررسی مشکلات در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، برای مرتفع نمودن موانع از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌نماید.

 ️️مهندس حسین محمودی نیز با اشاره به طرح‌های توسعه مس در شهرستان شهربابک از ظرفیت اشتغال‌زایی برای صدها نفر در سه سال آینده خبرداد و گفت: طی دوسال اخیر با توسعه حوزه اکتشافات مس، کشور ایران از رتبه یازدهم در جهان به رتبهٔ پنجم ارتقا یافته است که باتوجه‌به ظرفیت‌های کشور، رسیدن به رتبه‌های بالاتر نیز دورازذهن نمی‌باشد.

مدیر مجتمع مس شهربابک باتوجه‌به پتانسیل بالای حوزه‌ی صنعت در شهربابک و نقش مؤثر آن در ایجاد اشتغال در شهرستان و استان، خواستار حمایت حوزه‌ی قضایی در مرتفع‌نمودن مشکلات مسیر توسعهٔ تولید این مجموعه شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 34
  • امروز: 63
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,642
  • ماه: 7,896
  • سال: 25,750