مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان: استفاده از پنل‌های خورشیدی در بهبود اقتصاد و رفاه عشایر تأثیر دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1515

مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان: استفاده از پنل‌های خورشیدی در بهبود اقتصاد و رفاه عشایر تأثیر دارد

مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان اجرای پروژه‌های استفاده از پنل خورشیدی توسط عشایر در مناطق دورافتاده را در رفاه و اقتصاد این قشر مؤثر دانست.

 ناصر احمدیوسفی در حاشیه بازدید از طرح‌های تولید پنل‌های خورشیدی در جنوب کرمان با اشاره به اهداف استفاده از این انرژی در زندگی عشایر گفت: فعالیت‌های تولیدی در حوزه انرژی خورشیدی و بررسی طرح‌های اقتصادی و توسعه تولید در حوزه عشایری باید مورد حمایت قرار بگیرند.

او با ارزیابی نحوه تولید، نصب و راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی افزود: پنل‌های خورشیدی یک راهکار مناسب برای تأمین برق عشایر است که در مناطق دورافتاده و بدون دسترسی به شبکه برق زندگی می‌کنند.

 احمدیوسفی بر لزوم حمایت از طرح‌های تولید پنل خورشیدی تأکید و اظهار کرد: باید از شرکت‌های تولیدی بومی منطقه باتوجه‌به دسترسی در ارائه خدمات‌رسانی و پشتیبانی تولیدات، حمایت لازم صورت گیرد.

 مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان با برشمردن مزیت‌های تولید و استفاده از پنل‌های خورشیدی توسط جامعه عشایری گفت: با استفاده از پنل‌های خورشیدی می‌توان نیازهای برق عشایر را برای روشنایی، گرمایش، آبیاری، دامپروری و… برطرف کرد و همچنین به‌صرفه سازی در مصرف برق و حفاظت از محیط‌زیست کمک کرد.

 او از اهتمام ویژه اداره کل امور عشایر جنوب کرمان برای نصب پنل‌های خورشیدی خبر داد و گفت: آمادگی داریم تا با همکاری سازمان‌های دولتی و خصوصی، پروژه‌های نصب پنل‌های خورشیدی را در مناطق عشایری جنوب کرمان اجرا کنیم و به توسعه اقتصاد و بهبود شرایط زندگی عشایر کمک کرد.

 

مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان با اشاره به اهداف استفاده از انرژی خورشیدی در زندگی عشایر گفت: فعالیت‌های تولیدی در حوزه انرژی خورشیدی و بررسی طرح‌های اقتصادی و توسعه تولید در حوزه عشایری باید مورد حمایت قرار بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 89
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,999
  • ماه: 7,637
  • سال: 25,201