مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق جنوب کرمان: خاموشی در جنوب کرمان رخ نمی‌دهد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1518

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق جنوب کرمان: خاموشی در جنوب کرمان رخ نمی‌دهد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی خاموشی در جنوب کرمان رخ نمی‌دهد، گفت: خط‌قرمز ما قطع برق در بخش خانگی است.

مجتبی ثمره در خصوص احتمال قطعی برق زمان‌بندی‌شده در جنوب استان کرمان اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی خاموشی نداریم و تمام هم‌وغم ما بر این است که این اتفاق رخ ندهد.

او با بیان اینکه اگر همشهریان به تلاش‌گران صنعت برق کمک کنند، مانند سنوات گذشته خاموشی نخواهیم داشت؛ افزود: تأمین برق پایدار برای تمامی مشترکان در ساعت اوج بار شبکه از اهداف اصلی صنعت برق است. این مسئله در تابستان یک دغدغه برای صنعت برق به شمار می‌رود که بتواند برق مطمئن و پایدار را تأمین کند.

 ثمره با اشاره به قرارگیری استان کرمان در اقلیم گرم و خشک گفت: این مسئله باعث افزایش بار سرمایشی شده است که یکسری برنامه‌ها برای این امر دیده شده است تا مشترکان تحت‌الشعاع قرار نگیرند.

 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در خصوص گزارش‌هایی مبنی بر قطع برق در بخش خانگی گفت: در حوزه مشترکان خانگی در سال گذشته خاموشی نداشتیم و امسال هم ان‌شاءالله نخواهیم داشت و همچنین مجموعه برق از سه بخش تولید، انتقال و توزیع است. پیشانی صنعت برق بخش توزیع است.

 ثمره وظیفه شرکت توزیع برق را چنانچه از نامش پیداست، توزیع دانست و افزود: شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان ۱۶ شهرستان جنوبی، شرقی و غربی را تحت پوشش دارد. ۶۵۲ هزار مشترک در این بخش وجود دارد که ۵۵۸ هزار مورد آن مشترک خانگی هستند.

او گفت: اتفاقی که در ابتدای تیرماه افتاد این بود که پست‌های فوق توزیع فول بار بودند و این مسئله باعث شد که برای جلوگیری از خارج‌شدن ترانس از دسترس و بروز خسارت سنگین، جریان اتوماتیک وار قطع می‌شود. این خاموشی در بخش فوق توزیع بوده است.

او با اشاره به اینکه خاموشی خواسته و برنامه‌ریزی‌شده در جنوب کرمان نداشتیم، افزود: خاموشی‌هایی که رخ‌داده ناخواسته بوده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 33
  • امروز: 62
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,641
  • ماه: 7,895
  • سال: 25,749