معاون عمرانی استاندار کرمان عنوان کرد. رفع ۱۰۷ نقطه حادثه‌خیز کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1546

معاون عمرانی استاندار کرمان عنوان کرد. رفع ۱۰۷ نقطه حادثه‌خیز کرمان
معاون عمرانی استاندار کرمان به رفع ۱۰۷ نقطه حادثه‌خیز استان اشاره‌کرد و گفت: ۳۶ نقطه حادثه‌خیز دیگر در سال جاری برطرف می‌شود.
سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی اظهارکرد: مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی استان کرمان در هفته دولت ۱۱۲۳ پروژه با اعتبار ۲۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود.
موسوی سهمیه کرمان در نهضت ملی مسکن در دوره چهارساله را ۱۴۹ هزار و ۶۹۳ واحد اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده و بیش از ۵۰ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند.
معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه تاکنون زمینه الحاق ۱۸۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در استان فراهم شده، گفت: بخش عمده زمین موردنیاز، تأمین و زمین‌های دیگری هم پیش‌بینی شده و در مراحل تصویب است.
او با اشاره به تحقق بیش از ۸۰ درصدی تعهد استان کرمان در نهال‌کاری در بازه زمانی یک‌ساله، افزود: در راستای اجرای مولدسازی شناسایی ۱۹۰ ملک مازاد و ارزش‌گذاری ۹۷ ملک به مبلغ ۳۰۵۵ میلیارد تومان انجام شده است.
معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور گفت: در سفر هیئت دولت و رئیس‌جمهور به استان، پیش‌بینی ۸۰۰۰ میلیارد تومان مصوبه انجام شده بود؛ اما با پیگیری‌های انجام شده و دفاع از پروژه‌ها، ۲۶۲ مصوبه و ۲۱ هزار میلیارد اعتبار مصوب شد که تا امروز نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص‌یافته است.
او در بخش پایانی سخنانش با اشاره به آبرسانی به روستاهای محروم توسط قرارگاه امام حسن (ع) سپاه بود اظهارکرد: تعداد روستاهایی که مشکل آب دارند ۶۶۹ است و ۱۱۶۰ میلیارد تومان برای حل مشکل آنها قرارداد منعقد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :