قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در سفر به جیرفت مطرح کرد: فوق‌العاده ویژه مناطق محروم باید به جنوب کرمان نیز تعلق بگیرد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1553

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در سفر به جیرفت مطرح کرد: فوق‌العاده ویژه مناطق محروم باید به جنوب کرمان نیز تعلق بگیرد
سیمه خدیشی – جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، مشاور امور بانوان وزیر در وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری جنوب کرمان، مدیرکل اداره هواشناسی استان و دیگر مسئولان استانی زیر مجموعه این وزارت‌خانه در محل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار شد.
به گزارش کاغذ وطن، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این نشست با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین رکن سازمان است، اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی هر سازمانی باید به صورتی باشد که کارکنان بدون دغدغه به اهداف سازمانی توجه کنند.
محمدعلی زهره‌ای با عنوان این مطلب که پایه حقوق و مزایای همه کارمندان کشور یکی است و بعضی ارگان‌ها به دلیل برخورداری از برخی مزایا افزایش حقوق دارند، بیان داشت: باید فوق‌العاده ویژه مناطق محروم به این منطقه نیز تعلق بگیرد و این موضوع را پیگیری می‌کنم.
قائم‌مقام وزیر در این جمع شرکت‌کنندگان در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان با اعلام نارضایتی از عملکرد مجموعه رفاه ستاد دررابطه‌با کارمندان راه و شهرسازی اظهار داشت: همه زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی باید از امکانات رفاهی و گردشگری وزارتخانه استفاده کنند.
زهره‌ای عنوان کرد: اعطای تسهیلات بانک مسکن به تمام کارمندان زیر مجموعه راه و شهرسازی را در برنامه داریم. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با تشریح سازوکار تخصیص مسکن به کارکنان این زیر مجموعه گفت: برنامه‌ریزی داریم که به همه کارمندان و کارکنان یک‌خانه تعلق بگیرد و از امتیاز مسکن استفاده کنند.
* افتتاح سالن ورزشی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان
در حاشیه سفر قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی به جیرفت، سالن ورزشی چندمنظوره اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان افتتاح شد. این سالن ورزشی دارای مساحت یک هزار و دویست مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴ و نیم میلیارد تومان در محل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ساخته شده و شامل جایگاه تماشاگران، رخت‌کن و تجهیزات بدنسازی است که علاقه‌مندان به رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 18
  • امروز: 16
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,685
  • ماه: 7,599
  • سال: 25,277