مدیرکل صمت جنوب در دیدار با دادستان جیرفت مطرح کرد: پیشنهاد استقلال کارگروه رفع موانع تولید در حوزه قضایی در جنوب

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1438

مدیرکل صمت جنوب در دیدار با دادستان جیرفت مطرح کرد: پیشنهاد استقلال کارگروه رفع موانع تولید در حوزه قضایی در جنوب

مدیرکل و معاونین اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با دادستان جدید جیرفت دیدار و گفتگو کرد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای دادستان در سمت جدید اظهار داشت: با توجه به این که در سایه امنیت می‌توان به پیشرفت و توسعه پایدار رسید، دستگاه قضایی با ایجاد امنیت، زمینه سرمایه گذاری در نقاط مختلف جنوب استان را فراهم کرده است.

مسلم مروجی‌فرد با ارائه گزارشی از وضعیت کنونی صنایع و معادن در جنوب کرمان، گفت: وضعیت کنونی صنایع فرآوری و تولیدی و صنایع معدنی احداث شده در این منطقه با قبل از استقلال اداره کل در جنوب کرمان قابل مقایسه نیست.

او با اشاره به همکاری دستگاه قضایی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان داشت: با همکاری سیستم قضایی توانسته‌ایم در کارگروه رفع موانع تولید، مشکلات بسیاری از طرح ها را در جنوب استان رفع و به چرخه تولید برگردانیم.

مروجی‌فرد با بیان این که در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال ” تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ” نامگذاری شده است، باید به اشتغالزایی در منطقه توجه داشت، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده و کارخانه‌های احداث شده در جنوب استان،  اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نقش مهمی در اشتغالزایی برای جوانان این منطقه ایفا کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در رفع مشکلات واحدهای تولیدی افزود: استقلال کارگروه رفع موانع تولید در حوزه قضایی در جنوب، واگذاری زمین برای طرح‌های مختلف از مهمترین خواسته های اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از سیستم قضایی است که در صورت محقق شدن می توان شاهد تسریع در پیشرفت جنوب استان باشیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 214
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,449
  • ماه: 7,602
  • سال: 25,086