مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: رؤسای ادارات ستادی ستون اصلی و تراز اداره کل هستند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1567

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: رؤسای ادارات ستادی ستون اصلی و تراز اداره کل هستند
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان رؤسای ادارات ستادی را تراز و ستون اداره کل دانست و بر همگرایی بین این ادارات تأکید کرد.
ابراهیم امیری در جلسه‌ای که با حضور رؤسای ادارات ستادی این اداره کل تشکیل شد بر نقش مهم ادارات ستادی در این اداره کل تأکید کرد و رؤسای ادارات ستادی را تراز و ستون اداره کل دانست و خواستار همگرایی و مشارکت در این ادارات در ساماندهی به امورات مردم شد.
او باتوجه‌به جوان بودن کارکنان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، اظهار داشت: باید در نقشی که همه ما در اداره کل ایفا می‌کنیم تحولی ایجاد شود تا مورد پذیرش مردم قرارگیرد.
مدیر‌کل راه و شهرسازی بیان کرد: شما باید یک برنامه تحولی با افق بلندمدت در حوزه کاری خود تعریف کنید که در آن بشود همه پروژه‌های مربوط به این اداره را مردمی کرد، یعنی مردم مشارکت حداکثری در پروژه‌ها داشته باشند.
امیری افزود: در این موضوع نقش ادارات شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت است و تصمیم داریم ادارات شهرستانی را قوی‌تر از گذشته وارد چرخه توسعه منطقه کنیم.
او ادامه داد: باتوجه‌به مردمی‌بودن دولت، ارباب‌رجوع نباید در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان معطل بماند و باید سیستیم تعریف شود که مردم بتوانند به آنچه از اداره ما درخواست دارند به‌راحتی دسترسی داشته باشد.
در این جلسه رؤسای ادارات ضمن اعلام نقطه‌نظرات خود بر هم‌افزایی عملکرد ستادی خود در ادارات تأکید کردند مقرر شد برنامه تحولی به‌صورت مسئله‌محور در جلسات آتی به همراه راهکار ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :