رئیس کل بیمه مرکزی ایران: کروکی بیمه تصادفات در کل کشور آنلاین می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1596

رئیس کل بیمه مرکزی ایران: کروکی بیمه تصادفات در کل کشور آنلاین می‌شود
استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی ایران از اجرای طرح کروکی های آنلاین و حذف کروکی های دستی برای رسیدگی سریع تر به پرونده تصادفات در کشورمان خبر داد.
علی استاد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، در حاشیه سفر به سمنان، ضمن اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص بیمه تصادفات خودرو، تاکید کرد: با کمک فرماندهی نیروی انتظامی به دنبال آن هستیم که کروکی تصادفات را به صورت «برخط» یا آنلاین هستیم تا در وقت و انرژی صرفه جویی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه پلیس راهور در دو سال اخیر اقدامات خوبی را در این زمینه صورت داده است، افزود: سرمایه گذاری خوبی هم برای اجرای سامانه های کروکی برخط در زمینه تصادفات صورت گرفته است.
مدیرعامل بیمه مرکزی ایران بیان کرد: با سرمایه گذاری که بیمه ایران و پلیس راهور بر روی زیرساخت های کروکی آنلاین صورت دادند کم کم این طرح در حال به نتیجه رسیدن است و به زودی در سراسر کشورمان اجرایی خواهد شد.
استاد هاشمی با بیان اینکه جلساتی با مسئولان راهور برگزار شده تا بتوانیم این طرح را تا سیزدهم آذرماه سال جاری نهایی کنیم، گفت: با این اقدام فرایند کروکی در کل کشور، دچار تحول می شود و دیگر کروکی های دستی و کاغذی از بین خواهند رفت.
وی با بیان اینکه این امر برای شرکت های بیمه ای هم مفید خواهد بود زیرا فرایند های بروکراتیک را کاهش می دهد، گفت: یکی از اهداف اجرای کروکی های آنلاین، تسهیل در استفاده از خدمات بیمه ای برای مردم و سرعت بخشیدن به رسیدگی تصادفات است.
استاد هاشمی با بیان اینکه در این طرح جدید کروکی‌های جدید با یک تبلت توسط پلیس ثبت و بلافاصله به صورت آنلاین در اختیار شرکت‌های بیمه‌ای قرار خواهد گرفت، بیان کرد: تسهیل بروکراسی تصادفات و کاهش هزینه‌ها یکی از مهمترین مزیت‌های این طرح محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 10
  • امروز: 93
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,518
  • ماه: 7,302
  • سال: 24,694