معاون استاندار کرمان: وحدت در میدان عمل و دیپلماسی محقق شده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1606

معاون استاندار کرمان: وحدت در میدان عمل و دیپلماسی محقق شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: امروزه وحدت در میدان عمل و دیپلماسی جمهوری اسلامی محقق و تمام مسئولان نظامی و دولتی یک‌صدا شده‌اند.
رحمان جلالی در چهارمین نشست رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مرکز استان‌ها و هفتمین نشست شهرهای حماسه‌ساز انقلابی افزود: در این زمینه ما در میدان دیپلماسی یکه‌تازی می‌کنیم و در میدان عمل اتفاقاتی رقم می‌خورد که سرخود را بالا گرفته‌ایم.
او اظهار داشت: در سالگرد اغتشاشات می‌بینیم که دیگر اخبار جعلی را نداریم؛ زیرا در میدان عمل و دیپلماسی ما وحدت به وجود آمده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به شکست اطلاعاتی غیرقابل‌باور دشمن گفت: روزی به ما سیم‌خاردار نمی‌دادند و اکنون مدعی هستند پهپاد به کشورها می‌دهیم و اینجاست که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، “آینده از آن ما است”.
او با اشاره به مضمون فرمایشات مقام معظم رهبری از تهاجم هیبرید، جنگ ترکیبی و جایگاه نظم نوین جهانی عنوان کرد: در تحلیل بیانات مقام معظم له باید دقیق و فعال باشیم، آتش‌به‌اختیار یعنی فعالیت فرهنگی، نه بی‌قانونی.
جلالی با اشاره به ائتلاف‌سازی یا ائتلاف‌سازی افزود: می‌خواستند ائتلاف ایران با عراق و سوریه را بسوزانند و ناتو عربی ایجاد کنند؛ اما وحدت در میدان از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و این معادلات دشمن تغییر کرد.
او تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به حیاط‌خلوت آمریکا و در قاره آفریقا ورود پیدا کرده است.
توصیه‌های معاون استاندار کرمان به شوراهای اسلامی
معاون استاندار کرمان در ادامه خطاب به مسئولان کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی کشور گفت: اگر راهبر فرهنگی هستید، باید دیدگاه مقام معظم رهبری در رأس امور باشد.
جلالی گفت: عملیات فرهنگی باید منجر به فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی شود، موضوع نخست رصد ظرفیت‌ها و سپس مخاطب‌سنجی، قالب گزینی و اجراست.
او با بیان اینکه برخی فعالیت‌های فرهنگی ما به علت نداشتن هنر و ابتکار جواب نمی‌دهد تصریح کرد: این فرصت طلایی که همه ارکان کشور هم صدا هستند، را از دست ندهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :