مدیرعامل هلال‌احمر کرمان مطرح کرد: امدادرسانی به ۲۲۰۰ نفر در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1621

مدیرعامل هلال‌احمر کرمان مطرح کرد: امدادرسانی به ۲۲۰۰ نفر در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در پوشش امدادی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد.
رضا فلاح با اشاره به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر در چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از ۱۱ تا ۱۵ دی‌ماه گفت: در ۵ روز گذشته، ۲ هزار و ۲۰۸ نفر برای دریافت خدمات امدادی به نیروهای این جمعیت مراجعه کردند که ۱۸۲ نفر از آنان، به‌صورت سرپایی درمان و ۱۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
او با اشاره به غربالگری فشارخون برای بیش از ۲ هزار نفر ادامه داد: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در طی این چند روز ۶ نفر مفقود شده را به خانواده‌های آنان باز گرداندند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به راهنمایی ۳۲۸ نفر از زائران به همت اعضای جوانان بیان داشت: ۴۳ دستگاه خودروی عملیاتی، امدادی و نجات در ۵ روز گذشته برای عملیات‌های امدادرسانی به کار گرفته شده است.
او افزود: تا کنون ۳۲۶ نیروی عملیاتی در قالب ۴۶ تیم برای ارائه خدمات امدادی در چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی حضور یافتند.
مدت اجرای ارائه خدمات امدادی مراسم طرح به مدت ۸ روز، از ۱۱ تا ۱۸ دی‌ماه خواهد بود و تمامی شعب و پایگاه‌های امداد و نجات استان کرمان، برای ارائه خدمات در حالت آماده‌باش قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :