رئیس ستاد انتخابات استان کرمان: تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تا ۲۵ بهمن امکان‌پذیر است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1631

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان: تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تا ۲۵ بهمن امکان‌پذیر است
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام تاریخ ۲۵ بهمن برای تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تایید صلاحیت شده مجلس، گفت: تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان برای یک مرتبه امکان‌پذیر است.
رحمان جلالی در ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به ۶ هفته باقیمانده تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمام عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان در بهمن ماه خبر داد.
او افزود: همچنین ۳ مانور برای آمادگی بیشتر اعضای ستاد‌های انتخابات استان و بررسی و بیان نکات تکمیلی در روز‌های ۸ ، ۱۸ و ۲۹ بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در خصوص روند تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تایید شده است، می‌توانند تا تاریخ ۲۵ بهمن با مراجعه به ستاد انتخابات کشور و یا فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه، درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را تحویل دهند.
او با تاکید بر اینکه تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تایید صلاحیت شده فقط برای یک مرتبه امکان‌پذیر است، تصریح کرد: این درخواست در فرآیند ۵ روزه از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت مقصد مورد بررسی قرار می‌گیرد و به شورای نگهبان اعلام می‌شود که شورای نگهبان نیز در موعد مقرر نتیجه را وزارت کشور اعلام می‌کند.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: مجموع شعب اخذ رای استان کرمان، ۲ هزار و ۴۳۷ صندوق است که اطلس امنیتی و زیرساختی آن‌ها آماده شده است.
او ادامه داد: اکثر فرآیند‌های برگزاری انتخابات، الکترونیکی است که بررسی‌ها صورت گرفته و مشکلی در بحث برگزاری انتخابات نداریم.
در ارتباط تصویری ستاد انتخابات وزارت کشور با ستاد‌های استانی، آخرین تدابیر و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های امنیتی، اجرایی، زیرساختی و آی‌تی بررسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 77
  • امروز: 21
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,422
  • ماه: 7,832
  • سال: 25,865