۲۰۶۴ معلم، حامی ۲۵۱۵ فرزند یتیم در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1463

۲۰۶۴ معلم، حامی ۲۵۱۵ فرزند یتیم در کرمان

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: ۲ هزار و ۶۴ معلم در استان کرمان، حامی ۲ هزار و ۵۱۴  فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کرمان هستند.

ناصر عسکری‌نژاد با گرامیداشت هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه به‌ عنوان یکی از مصادیق بارز و عملی تربیت اشاره کرد و گفت: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند.

او بیان کرد: ۲ هزار و ۶۴ معلم استان کرمان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت مادی و معنوی ۲ هزار و۵۱۴  فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با قدردانی از این حامیان نیک‌اندیش، بیان کرد: حمایت از ایتام و محسنین،  یک کار ماندنی و باارزش است که خداوند در قرآن کریم پاداش ۱۰ برابری را برای فرد نیکوکار بشارت داده است.

او افزود: خیلی از کارها را برحسب وظیفه انجام می‌دهیم؛ اما افرادی هستند که بخشی از وقت و ثروت خود را برای کمک به نیازمندان و در راه خدا صرف می‌کنند و این عمل آن‌ها در زمره باقیات و صالحات قرار می‌گیرد.

عسکری‌نژاد ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان و بیان کرد: با مشارکت خوب حامیان نیکوکار، هم اکنون فرزند یتیم بدون حامی در استان نداریم و با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و هم‌چنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.

عسکری‌نژاد عنوان‌کرد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم را به عهده بگیرند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 55
  • امروز: 38
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,319
  • ماه: 7,809
  • سال: 26,431