مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان اعلام کرد. وجود ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1632

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان اعلام کرد. وجود ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان کرمان
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان اینکه بیش ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان کرمان وجود دارد، گفت: مدارس آیینه تمام‌نمای آینده کشور هستند.
رضا رضایی در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان عزیز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: دشمن اگر مسلح شد برایش زن و مرد، کودک و بزرگسال فرقی نمی‌کند و این اقدامات کوردلانه نشانه پستی دشمن است و ذره‌ای به اقتدار نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد نخواهد کرد.
وی با اشاره به شهادت ۲۸ دانش‌آموز و فرهنگی در حادثه تروریستی کرمان بیان کرد: باتوجه‌به اینکه حدود یک‌سوم از شهدای این حادثه دانش‌آموز و فرهنگی هستند، نشان می‌دهد آموزش‌وپرورش سرزنده است و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.
رضایی به کسب رتبه برتر آموزش‌وپرورش در شاخص‌های عمومی و اختصاصی اشاره کرد و افزود: اتحاد، انسجام و یکپارچگی رمز موفقیت آموزش‌وپرورش استان در دو سال اخیر است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به کسب رتبه برتر این نهاد در پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: پروژه مهر سال تحصیلی آینده از هم اکنون در استان کرمان کلید خورده است.
وی با تأکید بر توانمندسازی مدیران مدارس در حوزه سازمانی بیان کرد: موفقیت آموزش‌وپرورش در گرو عملکرد موفق مدیران مدارس است و نتیجه ضعف مدیران، عدم تحقق اهداف آموزشی و پرورشی است.
رضایی بر جهاد تبیین هنرمندانه در آموزش‌وپرورش تأکید کرد و افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و توانمندی‌های نظام به نسل نوجوان و جوان در مدارس گفته شود.
وی با بیان اینکه مدرسه محوری مهم‌ترین و اساسی‌ترین کار در آموزش‌وپرورش است، اظهار کرد: مدارس آیینه تمام‌نمای آینده کشور هستند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان بر ایجاد زمینه لازم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: امید آفرینی و تزریق امید به جامعه، بیان اینکه تصمیم‌گیری اصلی با مردم است، ایجاد زمینه رقابت جدی و تأثیرگذاری رأی مردم تأثیر زیادی بر حضور حداکثری در انتخابات دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 47
  • امروز: 14
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,295
  • ماه: 7,785
  • سال: 26,407