امام‌جمعه کرمان: نامزدهای انتخابات در کنار رقابت به دیانت و اخلاق نیز توجه داشته باشند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1648

امام‌جمعه کرمان: نامزدهای انتخابات در کنار رقابت به دیانت و اخلاق نیز توجه داشته باشند
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی باید فضای انتخابات را به سمتی ببرند که در آن علاوه بر رقابت، اخلاق و دیانت نیز حاکم باشد، گفت: نامزدهایی انتخابات به سمتی حرکت نکنند که از دیانت فاصله بگیرند؛ زیرا این حرکت پسندیده مردم و حرکتی انقلابی نیست.
حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان با اشاره به آزمون مهم انتخابات افزود: انتخابات بار دیگر ملت ما را در آزمون بزرگی قرار خواهد داد و امید داریم همان‌طور که در ۲۲بهمن مردم خوش درخشیدند در انتخابات نیز پرشور حضور یابند.
وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات در داخل، بیانگر انسجام ملی و وحدت داخلی کشور است، بیان کرد: بعد جهانی این حضور عبارت از دفاع نرم و مؤثر از انقلاب شکوهمند اسلامی است.
امام‌جمعه کرمان تأکید کرد: به لطف خدا تمام شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده و از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی این رویداد سرنوشت‌ساز تشکر می‌کنیم.
حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن
وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تصریح کرد: درود بر مردم و نسل جوان که در این راهپیمایی خوش درخشیده و نشان دادند غرور ملی و عزت اسلامی برایشان مهم است.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی در بیان مطلبی به فعالان انتخاباتی، هواداران و مبلغان کاندیداها، اظهارداشت: در کشور و استان پهناور کرمان حضور همه سلایق به‌صورت جدی و رقابتی در عرصه انتخابات وجود دارد.
وی ادامه داد: مبلغان و اعضای ستادها باید مراقبت کنند برای دنیای دیگران، آخرت خود را به خطر نیندازند و توجه داشته باشند حرفشان در نامه اعمالشان ثبت می‌شود.
خط تخریب در فضای مجازی حاکم نشود
وی ادامه داد: فعالان عرصه فضای مجازی نیز مراقب باشید خط تخریب و خط خلف اخلاق بر فضای مجازی حاکم نشود و میدان‌داری نکند و این فعالان باید جلوی توهین‌ها، دروغ‌ها و تحقیر افراد را در این فضای مجازی بگیرند تا نامزدها در فضای سالم و امن توانمندی‌ها و استعدادهای خود را بیان و مردم انتخاب کنند.
امام‌جمعه کرمان تأکید کرد: اگر فضای انتخاباتی را غبارآلود کردید شرایط برای حضور افراد غیراصلح مهیا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 65
  • امروز: 4
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,239
  • ماه: 7,392
  • سال: 24,876