مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور خبر داد. بهره‌برداری از پروژه انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان تا دو ماه آینده

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1660

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور خبر داد. بهره‌برداری از پروژه انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان تا دو ماه آینده
مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه بازدید از پروژه در حال اجرای انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان گفت: انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان که در دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد حرکتی است که نتایج آن برای سال‌ها یا قرن‌های آینده ماندگار است و نسل‌های فعلی و بعدی از آن متنفع می‌شوند.
علیرضا طباطبایی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه این پروژه از چند ماه پیش که آغاز شده در دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: اجرای این خط یعنی خط ۱۶۰۰ فولادی از محل مخزن R۲(مخزن ۱۵ هزارمترمکعبی) واقع در بالای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) جاده یزد به سمت مخزن ۲۰ هزارمترمکعبی رفسنجان به طول ۲۲ کیلومتر در حال انجام است و کمتر از چهار کیلومتر از آن باقیمانده تا طرح به بهره‌برداری برسد.
طباطبایی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح کارگاه‌هایی ایجاد شدند و امیدواریم با ادامه روند اجرای این پروژه، به طور جهادی، دو ماه آینده شاهد منتفع شدن مردم از آب خلیج‌فارس باشند.
وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب در برنامه‌هایش همه ساله طبق تعریف برنامه‌های اضطراری، یک سری فعالیت‌ها از جمله؛ ساخت مخزن، اجرای خطوط انتقال ورودی و خروجی مخزن، حفر و تجهیز چاه و دیگر فعالیت‌ها را در برنامه خود دارد.
به گزارش ایسنا، در ادامه این بازدید از چند پروژه آبرسانی از جمله مخزن ۱۵ هزارمترمکعبی در حال ساخت واقع در بلوار امام علی (ع)، خط انتقال ۸۰۰ چدن رفسنجان و مخزن ۳۰۰۰ مترمکعبی رفسنجان بازدید به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 41
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,276
  • ماه: 7,429
  • سال: 24,913