گذر موفق برق از پیک تابستان کاری ملی و انقلابی بود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1314

گذر موفق برق از پیک تابستان کاری ملی و انقلابی بود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در دیدار با مسیولان شهرستان بم با اشاره به اینکه گذر موفق از پیک ۱۴۰۱ یک کار ملی و انقلابی بود، گفت: همراهی ائمه‌جمعه، فرمانداران و دیگر مسئولان در نقاط مختلف استان و همکاری بخش‌های صنعتی و کشاورزی، باعث شد مردم شریف استان و کشور، تابستانی بدون خاموشی به خصوص در بخش خانگی پشت سر بگذارند که این از افتخارات دولت به شمار می‌رود از آنجا که رضایت حداکثری مردم را به دنبال داشت.

عبدالوحید مهدوی‌نیا درباره پروژه‌های برق شهرستان بم نیز گفت: تلاش خواهد شد با هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای کرمان پست فوق توزیع بم۳ به سرانجام برسد.

در ادامه حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم نیز گفت: حضور ما صرفا جهت تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق جنوب در شرق استان می باشد.

او افزود: درخواست‌هایی که در سال‌های گذشته مبنی بر افت ولتاژ در نقاط مختلف داشتیم بسیار اندک شده که این جای قدردانی از زحمات مدیریت و سایر کارکنان شرکت را دارد.

امام جمعه بم خاطرنشان کرد: بارها در خطبه‌های نماز جمعه از مردم خواهش کردیم در مصرف برق صرفه جویی لازم را به عمل آورند تا بتوانیم یاری رسان صنعت برق باشیم.

سرپرست فرمانداری بم هم با اشاره به رضایت حداکثری مردم از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان و گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان ۱۴۰۱ با برنامه ریزی و هماهنگی بسیار خوب و کارآمد گفت: آمدیم بگوییم؛ خدا قوت، خسته نباشید.

در پایان این دیدار با اهدای لوح، از تلاش‌های شرکت توزیع جنوب استان کرمان تامین برق پایدار و بدون خاموشی در تابستان امسال، بازسازی خسارت زلزله پنجم دی‌ماه در شهرستان بم، تامین برق مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در سال جاری و همچنین تامین برق محل سخنرانی رئیس جمهور در سفر هیئت دولت به شهرستان بم تقدیر بعمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 94
  • امروز: 85
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,486
  • ماه: 7,896
  • سال: 25,929