معاون اقتصادی استاندار: هیچ کم‌کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل‌قبول نیست

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1665

معاون اقتصادی استاندار: هیچ کم‌کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل‌قبول نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: هیچ‌گونه کاستی و کم‌کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل‌قبول نیست و هدف ما رعایت قانون و جلوگیری از هرگونه کارشکنی در جهت رضایتمندی مردم است.
در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان کرمان که صبح امروز ۲۱ اسفندماه برگزار شد، در زمینه وضعیت قیمت‌ها و کمبود کالاهای اساسی در شهرستان‌ها و توزیع مناسب اقلام تنظیم بازار بحث و گفتگو شد.
امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان ضمن تبریک حلول ماه رمضان گفت: تلاش تیم اقتصادی استان قابل‌تقدیر است و امسال وضعیت بازار نسبتاً خوب بوده و باید در سال آینده با جدیت بیشتری کار شود؛ لذا نظارت بر قیمت‌گذاری اجناس داخلی و خارجی باید منصفانه و با تدابیر لازم مشخص و پیگیری شود.
او با تأکید بر رصد نظارتی و انجام بازرسی‌های بازار گفت: گشت مشترک باید مدیریت شود و طبق دستورالعمل در طول ماه رمضان و ایام عید قطع نشود و انجام به‌موقع این بازرسی‌ها توسط دستگاه‌های متولی امر سبب حفظ آرامش بازار و تأمین اقلام موردنیاز مردم و در نهایت رضایت‌مندی آنهاست.
معاون استاندار کرمان بیان کرد: باید تخلفات در بحث قاچاق مدیریت شود و هر دستگاهی طبق وظایف اعلام شده اقدام و گزارشات ثبت شود؛ لذا هیچ‌گونه کاستی و کم‌کاری در خصوص نظارت بر بازار قابل‌قبول نیست و هدف ما رعایت قانون و جلوگیری از هرگونه کارشکنی در جهت رضایتمندی مردم است.
ارسلان میری مدیرکل تعزیرات استان کرمان نیز اعلام کرد: ورود و خروج دام از استان باید طبق قانون باشد و دام باید هویت گذاری شده و از سوی دامپزشکی تأیید شود و بارنامه برخط حمل‌ونقل توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل، مجوز را دریافت کرده باشد.
او از طرح نظارتی ویژه سال نو خبر داد و افزود: طرح ضیافت از ۱۵ اسفند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و همکاران در قالب گشت‌های مشترک از همه اصناف بازرسی می‌کنند و ریاست آنها به عهده شعب تعزیرات حکومتی است و ضابطان طبق اوامر شعب گزارشات را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 78
  • امروز: 25
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,426
  • ماه: 7,836
  • سال: 25,869