اردوی جهادی‌ درمانی مجتمع مس سرچشمه در جنوب‌ شرق

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1532

اردوی جهادی‌ درمانی مجتمع مس سرچشمه در جنوب‌ شرق 

اردوی جهادی‌درمانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در شهرستان فهرج در جنوب‌شرق استان کرمان در حال برگزاری است.  مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت مس با اعلام این خبر گفت: طرح جهادی‌درمانی شهدای انتظامی در روستای سکهور شهرستان فهرج از ۱۷ تا ۲۰مردادماه توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و با همکاری مجمع جهادگران استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، بسیج جامعه پزشکی رفسنجان، بسیج دانشجویی، گروه جهادی شهید ثقفی رفسنجان، گروه جهادی مجتمع، پایگاه مقاومت بسیج شهید نعمتی و سپاه شهرستان فهرج در حال برگزاری است.

محمود پورقاسمی بیان کرد: در این اردوی جهادی‌درمانی سه‌روزه متخصصان داخلی، اطفال، چشم، اعصاب و روان، تغذیه، روان‌شناس، روانپزشک، تغذیه به‌همراه بیش از ۳۰نفر دندانپزشک با ۱۰یونیت و تیم ختنه که بیش از ۲۰۰عمل سرپایی ختنه را انجام خواهند داد، حضور دارند.

او افزود: در روز اول به بیش از ۱۰۰۰نفر خدمات بهداشتی و درمانی، فرهنگی، عمرانی و آموزشی ارائه شد. در دومین روز از این اردوی جهادی نیز این خدمات انجام و تا ۲۰مرداد این اردو ادامه خواهد داشت.

مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بین این‌که تمام داروهای ارائه‌شده در این اردوی جهادی رایگان است، عنوان کرد: هم‌چنین علاوه بر دیدار با بیش‌ از ۱۶خانواده شهید این منطقه، این عزیزان توسط پزشکان در منزل ویزیت شده و یک هدیه نیز ازسوی روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه به آن‌ها اهدا شده است.

او اضافه کرد: تربیت‌بدنی کارکنان مجتمع نیز برنامه‌هایی ازجمله مسابقات فوتبال، والیبال، طناب‌کشی و دارت در حاشیه این اردوی جهادی برگزار کرده و جوایزی به تیم‌های برتر اهدا کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 101
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,770
  • ماه: 7,684
  • سال: 25,362