مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان: خیران مدرسه‌ساز بازوی توانمند در ساخت و نوسازی مدارس هستند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1670

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان: خیران مدرسه‌ساز بازوی توانمند در ساخت و نوسازی مدارس هستند
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: خیران مدرسه‌ساز بازوی توانمند ما در ساخت و نوسازی مدارس هستند.
رضا هدایتی در ضیافت افطاری با حضور خیران مدرسه‌ساز گفت: خیران مدرسه‌ساز در ساخت، تکمیل و تحویل پروژه‌های سال گذشته به‌عنوان یک بازوی توانمند در کنار اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان سهم به سزایی داشتند.
او با اشاره به جمله رئیس‌جمهور در دیدار اخیر با خیران مدرسه‌ساز که فرمودند خیران شریکی راهبردی برای دولت هستند، گفت: نیازهای فضای آموزشی از دیرباز باهمت خیران در کنار اعتبارات دولتی برآورده شده است و نهضت مدرسه‌سازی توسط خیران همچنان در کشور و نیز در استان کرمان تداوم دارد.
هدایتی، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال ۱۴۰۳ به لطف خدا و با حمایت‌های دولت، وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و با مشارکت و همراهی خیران مدرسه‌ساز، جهشی در نهضت مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس، در استان اتفاق خواهد افتاد و شاهد رشد در سرانه فضای آموزشی در استان کرمان باشیم.
عضو شورای آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: با اختصاص اعتبارات مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان، در راستای تکمیل مدارس نیمه‌تمام خیری، پروژه‌های آموزشی خیری زیادی در استان که سال‌ها به دلیل نبود اعتبارات از سهم دولت به‌صورت نیمه‌تمام باقی‌مانده بود، تکمیل و تحویل آموزش‌وپرورش و دانش‌آموزان عزیز گردید که این امر باعث دلگرمی و اطمینان خاطر زیادی به خیرین محترم گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 52
  • امروز: 21
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,302
  • ماه: 7,792
  • سال: 26,414