مصالح فروش‌ها عقب نشینی نکنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1066

مدیرعامل سیمان ممتازان کرمان:

مصالح فروش‌ها عقب نشینی نکنند

مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان کرمان گفت: نباید مصالح فروش ها عقب نشینی کنند و یا بخواهند از واسطه سیمان بخرند، بهتر است اتحادیه کار را انجام دهد چرا که در غیر این صورت ممکن است سیمان گران تر به دستشان برسد.

محمد ربانی درباره قیمت و وضعیت فروش سیمان اظهارکرد: بعد از افزایش قیمت و شرایطی که در کشور به وجود آمد، شرایط خرید سیمان کلا عوض شد؛ قبلا فروش قبل در دفاتر فروش کارخانجات انجام می شد اما در حال حاضر سیمان در بورس عرضه می شود و متقاضیان باید از بورس کالا خرید کنند.

او افزود: در بورس قیمت ها رقابتی است و قیمت ثابت برای سیمان نداریم و خریداران باید کد بورسی از طریق کارگزاری دریافت کرده و با این وضعیت، یک دفعه بورس شلوغ شده است.

ربانی با اشاره به فعالیت ۸۰ کارخانه سیمان در کل کشور تصریح کرد: اگر همه بخواهند از بورس خرید کنند، دریافت کد بورسی به دلیل حجم تقاضا، زمان بر است و با توجه به اینکه در بورس رقابت است، اینکه هر شخص خریدار چقدر بتواند راحت عمل کند، مشخص نیست.

مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان کرمان بیان کرد: بعید می دانم همه افراد بتوانند این کار را انجام دهند و شاید به نفع مصالح فروشان باشد که اتحادیه و تعاونی آن‌ها به نمایندگی خرید را از بورس انجام داده و بین آنها توزیع کند چرا که به نظر می رسد تک تک اقدام کردن برای خرید خیلی آسان نباشد.

او افزود: توصیه ما این است کسانی که مصرف پیوسته سیمان دارند مثل پروژه ها، کد بورسی دریافت و از بورس سیمان تامین کنند و مصرف کنندگان جزئی از طریق تعاونی و اتحادیه در هر شهری راحت تر می توانند خرید کنند.

ربانی تصریح کرد: نباید مصالح فروش ها عقب نشینی کنند و یا بخواهند از واسطه سیمان بخرند، بهتر است اتحادیه کار را انجام بدهد چراکه در غیر این صورت ممکن است سیمان گران تر به دستشان برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 37
  • امروز: 7
  • دیروز: 255
  • هفته: 2,616
  • ماه: 7,597
  • سال: 24,115