زاهدی، نماینده مجلس: حوادث تروریستی کشور از تبعات حضور اتباع بیگانه غیرمجاز است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1677

زاهدی، نماینده مجلس: حوادث تروریستی کشور از تبعات حضور اتباع بیگانه غیرمجاز است
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث تروریستی کشور از تبعات حضور اتباع بیگانه غیرمجاز است که ساماندهی کافی برای آن نشده است.
محمدمهدی زاهدی در صحن مجلس با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور به‌هیچ‌عنوان کفایت نمی‌کند، تصریح کرد: حوادث تروریستی در کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان و فارس نشان از آن دارد که حضور آنان در کشور و استان کرمان تبعات بسیار ناگواری از حیث امنیت، اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی به دنبال داشته است. امیدوارم که دراین‌خصوص با سرعت و قاطعیت اقدام لازم صورت بگیرد.
او در بخش دیگری از نطق میان دستور خود بر لزوم رفع مشکلات آبی حوزه انتخابیه‌اش، از رئیس‌جمهور خواست تا موضوع عزل مدیر شرکت ملی مس ایران را پیگیری کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تأکید بر اینکه چالش بزرگ دیگری که در کرمان با آن مواجهیم بحث کمبود شدید آب شرب است، اضافه کرد: در ۱۲ سال گذشته بارهاوبارها فریاد «کرمان تشنه است!» را از تریبون مجلس سر داده‌ام. ضمن تقدیر از انجام پروژه بزرگ انتقال آب خلیج‌فارس به استان کرمان، یادآور می‌شوم کرمان هنوز تشنه است.
زاهدی ادامه داد: در مراسم کلنگ‌زنی و بازدید رئیس‌جمهوری از پروژه انتقال آب از خلیج‌فارس به شهر کرمان برای آب شرب، قول داده شد که قبل از تابستان سال جاری آب شرب به کرمان برسد؛ اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که این قول محقق نمی‌شود. از طرفی باتوجه‌به وضع وخیم بارندگی در سال جاری در کرمان، بیم تهدیدات اجتماعی امنیتی می‌رود. امیدوارم دولت بتواند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی انجام دهد که وعده‌داده‌شده محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 129
  • امروز: 34
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,414
  • ماه: 7,813
  • سال: 26,015